Datensatz

Serbian translation: (logički)slog, zapis

GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
German term or phrase:Datensatz
Serbian translation:(logički)slog, zapis
Entered by: Denis Mihajlovic

14:27 Mar 7, 2010
German to Serbian translations [PRO]
Computers: Systems, Networks
German term or phrase: Datensatz
Ein Datensatz ist eine zusammengefasste Einheit von Datenfeldern. Beispielsweise können die Datenfelder ‚Name‘, ‚Adresse‘ und ‚Geburtsdatum‘ einen Datensatz zu einer Person bilden.

na engleskom: storage record
Denis Mihajlovic
Germany
(logički)slog, zapis
Explanation:
Datoteka -je skup istovrsnih zapisa.
Zapis -je skup medjusobno povezanih polja, koja sadrze osnovne podatke o necemu.
www.megatrend-info.com/forum/index.php?action=dlattach;...0...
www.dodaj.rs/f/K/Z2/4hUXSHgs/informacionisistemi-core.doc

Slog (zapis, logički slog) � vi�e segmenata ili polja koji su zajedno dostupni za obradu u računarskom sistemu. To je skup polja čiji se sadržaj odnosi na jedan pojam, pojavu ili događaj.

Strukturu sloga određuju:
- Broj polja,
- Vrsta polja i
- Dužina polja.
http://www.tfc.kg.ac.rs/publikacije/IT/3 linkovi i prilozi/_...

http://www.scribd.com/doc/24388773/6č


--------------------------------------------------
Note added at 3 ore (2010-03-07 17:45:37 GMT)
--------------------------------------------------

Tabele baze podataka se sastoje iz redova, koje nazivamo slog ili zapis (record) i kolona za koje upotrebljavamo termin polje ili atribut (field). ...
http://www.link-elearning.com/lekcija-Pojam-baze-podataka_17...
Selected response from:

lidija68
Italy
Grading comment
hvala
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
4 +1Skup podataka
Sladjana
3 +1(logički)slog, zapis
lidija68


  

Answers


32 mins   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5 peer agreement (net): +1
(logički)slog, zapis


Explanation:
Datoteka -je skup istovrsnih zapisa.
Zapis -je skup medjusobno povezanih polja, koja sadrze osnovne podatke o necemu.
www.megatrend-info.com/forum/index.php?action=dlattach;...0...
www.dodaj.rs/f/K/Z2/4hUXSHgs/informacionisistemi-core.doc

Slog (zapis, logički slog) � vi�e segmenata ili polja koji su zajedno dostupni za obradu u računarskom sistemu. To je skup polja čiji se sadržaj odnosi na jedan pojam, pojavu ili događaj.

Strukturu sloga određuju:
- Broj polja,
- Vrsta polja i
- Dužina polja.
http://www.tfc.kg.ac.rs/publikacije/IT/3 linkovi i prilozi/_...

http://www.scribd.com/doc/24388773/6č


--------------------------------------------------
Note added at 3 ore (2010-03-07 17:45:37 GMT)
--------------------------------------------------

Tabele baze podataka se sastoje iz redova, koje nazivamo slog ili zapis (record) i kolona za koje upotrebljavamo termin polje ili atribut (field). ...
http://www.link-elearning.com/lekcija-Pojam-baze-podataka_17...

lidija68
Italy
Works in field
Native speaker of: Serbian
PRO pts in category: 8
Grading comment
hvala

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Perka
5 hrs
  -> hvala Perka

3 hrs   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5 peer agreement (net): +1
Skup podataka


Explanation:
Daten - podaci
Satz - skup

Prema datom kontekstu, navedem je primer skupa ličnih podataka.

http://hr.wikipedia.org/wiki/Baza_podataka

--------------------------------------------------
Note added at 3 hrs (2010-03-07 18:17:44 GMT)
--------------------------------------------------

Evo i mogućih eng. termina za Datensatz, odn. skup podataka: http://dict.leo.org/ende?lp=ende&lang=de&searchLoc=0&cmpType...

Sladjana
Montenegro
Native speaker of: Native in SerbianSerbian, Native in GermanGerman

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  dkalinic
38 mins
  -> Hvala!




The KudoZ network provides a framework for translators and others to assist each other with translations or explanations of terms and short phrases.


See also:

Your current localization setting

English

Select a language

Term search
  • All of ProZ.com
  • Term search
  • Jobs
  • Forums
  • Multiple search