Bräune

Serbian translation: preplanulost

GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
German term or phrase:Bräune
Serbian translation:preplanulost
Entered by: Nenad Beganovic

00:24 Dec 23, 2009
German to Serbian translations [PRO]
Cosmetics, Beauty
German term or phrase: Bräune
radi se o liniji kozmetičkih proizvoda za sunčanje...mislio sam koristiti "pocrnelost", ali se termin pojavljuje u više oblika: Bräunungsbeschleuniger; ungebräunter Haut; Basisbräune; Bräunungsergebniss; Bräunungsserie; Bräunungsförderung; Direktbräuner; Traumbräune; vorgebräunte Haut;....

pa mi i ne odgovara svaki put...
Nenad Beganovic
preplanulost
Explanation:
nemojte molim vas pocrnelost i svakako dajte prevode pre nego što ih predate nekom ko se razume u kozmetiku na korekciju
Selected response from:

Sandra Milosavljevic-Rothe
Serbia
Grading comment
hvala :-)
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
5 +5preplanulost
Sandra Milosavljevic-Rothe
5 -1potamnjivanje
Perka


Discussion entries: 1





  

Answers


12 mins   confidence: Answerer confidence 5/5 peer agreement (net): +5
preplanulost


Explanation:
nemojte molim vas pocrnelost i svakako dajte prevode pre nego što ih predate nekom ko se razume u kozmetiku na korekciju

Sandra Milosavljevic-Rothe
Serbia
Native speaker of: Native in SerbianSerbian, Native in CroatianCroatian
PRO pts in category: 4
Grading comment
hvala :-)
Notes to answerer
Asker: zahvaljujem se na odgovorima;-)...a korekcija mi je svakako u planu...u ovoj se oblasti ne snalazim baš najbolje :-)


Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Jasmina Djordjevic: Nikako pocrnelost!!!
5 hrs

agree  Saša Jovanović
7 hrs

agree  Daniel Kis: Takođe se slažem. Nikako pocrnelost!
7 hrs

agree  lidija68: slazem se, u diskusiji pogledaj ovo na internetu
7 hrs

agree  dkalinic: Pocrnelost nikako!!!
9 hrs

8 hrs   confidence: Answerer confidence 5/5 peer agreement (net): -1
potamnjivanje


Explanation:
postoji niz preparata kojima se koža potamnjuje bez sunčanja.

--------------------------------------------------
Note added at 8 Stunden (2009-12-23 08:40:04 GMT)
--------------------------------------------------

Druga grupa su preparati koji podstiču ravnomernije potamnjivanje kože.


    Reference: http://zivot.krstarica.com/l/zene/saveti-za-potamnjivanje-ko...
Perka
Switzerland

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
disagree  dkalinic: Postoji, ali to nisu oni o kojima je reč kod Nenada. Izričito se radi o preparatima za sunčanje.
1 hr




The KudoZ network provides a framework for translators and others to assist each other with translations or explanations of terms and short phrases.


See also:

Your current localization setting

English

Select a language

Term search
  • All of ProZ.com
  • Term search
  • Jobs
  • Forums
  • Multiple search