Querschnittsaufgabe

Serbian translation: međuresorni zadatak

07:13 Nov 17, 2009
German to Serbian translations [PRO]
Government / Politics
German term or phrase: Querschnittsaufgabe
Der Integrationsrat erfüllt eine Querschnittsaufgabe, indem er dafür sorgt, dass die Interessen aller Migrantinnen und Migranten bei der politischen Willensbildung im Rat angemessen berücksichtigt werden...
Nenad Beganovic
Serbian translation:međuresorni zadatak
Explanation:
u smislu ressortübergreifend. Ponovo se pozivam na ono što sam našla na sljedećem linku:

http://dict.leo.org/forum/viewUnsolvedquery.php?idThread=444...
Selected response from:

Suada Bosnia
Bosnia and Herzegovina
Grading comment
Selected automatically based on peer agreement.
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
5 +2međuresorni zadatak
Suada Bosnia
5interdisciplinarni zadatak
sany
5 -1administrativni zadaci
Denis Mihajlovic
4 -1transverzalna misija, transverzalni zadataak
Dragomir Perovic
3 -2zadatak javne uprave
Dragica Novaković


Discussion entries: 5





  

Answers


45 mins   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5 peer agreement (net): -2
zadatak javne uprave


Explanation:
http://de.wikipedia.org/wiki/Querschnittsaufgabe

Dragica Novaković
Serbia
Works in field
Native speaker of: Native in SerbianSerbian

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
disagree  sany: Dragice pogledajte, http://hrv.proz.com/kudoz/german_to_english/government_polit...
10 hrs
  -> Hvala, pogledala. Ali pogledala sam i na wikipediji, i ako ćemo to uzeti kao merodavno (što po meni jeste), onda su to administrativni zadaci u javnoj upravi. Molim te pogledaj link. U određenom kontekstu možda mogu da budu i samo administrativni zadaci.

disagree  Srdjan Miladinovic: ne mora biti javne uprave
4 days
  -> Srđane, vidi moj komentar kod sany-a.

5 hrs   confidence: Answerer confidence 5/5 peer agreement (net): -1
administrativni zadaci


Explanation:
rec je o administrativnim zadacima unutar nekog javnopravnog drustva.

vidi link na wikipediji:

http://de.wikipedia.org/wiki/Querschnittsaufgabe

--------------------------------------------------
Note added at 8 Stunden (2009-11-17 15:28:24 GMT)
--------------------------------------------------

korektura: ne radi se o zadacim, vec o zadatku. dakle jednina!

Denis Mihajlovic
Germany
Works in field
Native speaker of: Native in SerbianSerbian, Native in GermanGerman

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
disagree  sany: Denise pogledajte, http://hrv.proz.com/kudoz/german_to_english/government_polit...
5 hrs
  -> pogledaj definiciju pojma na wikipediji!

agree  Dragomir Perovic: Da, slažem se ....
2 days 19 hrs

disagree  Srdjan Miladinovic: http://www.pancevo.rs/Sluzba_za_zajednicke_poslove-48-1
4 days
  -> sta da pogledam na linku?

8 hrs   confidence: Answerer confidence 5/5
interdisciplinarni zadatak


Explanation:
Na ProZ-u bila njemačko - engleska verzija...

--------------------------------------------------
Note added at 1 dan5 sati (2009-11-18 13:06:07 GMT)
--------------------------------------------------

Biotechnologie ist eine Querschnittsaufgabe, die enorme Chancen für einen dauerhaften wirtschaftlichen Aufschwung bietet.
Deutsch: bio-pro.de/de/region/stern/magazin/...5/index.html

Biotechnology sector: Biotechnology is an interdisciplinary task offering enormous opportunities for a sustainable economic boom.
Englisch: bio-pro.de/en/region/stern/magazin/...5/index.html

http://www.linguee.de/uebersetzung/englisch/querschnittsaufg...

Example sentence(s):
  • interdisciplinary task (engl.)
  • interdisciplinarnost – (lat. inter, medu, izmedu; disciplina, znanstveno podrucje), oznacuje suradnju više znanosti razlicitih teorijskih temelja te razlicitih perspektiva pristupa zajednickim predmetnim poljima. (20 str.)

    Reference: http://hrv.proz.com/kudoz/german_to_english/government_polit...
    Reference: http://www.unizd.hr/LinkClick.aspx?fileticket=LQpdULE7GZU%3D...
sany
Bosnia and Herzegovina
Specializes in field
Native speaker of: Native in CroatianCroatian, Native in SerbianSerbian
PRO pts in category: 4

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
disagree  Denis Mihajlovic: pogledaj definiciju pojma. tamo se ne navode nikakvi interdisciplinarni atributi,koji se odnose na imenicu "aufgabe".a i tvoji linkovi ne pokazuju nikakav izvor ili objasnjenje.osim toga svako moze da unese pogresni pojam u glosar,a da ganiko ne ispravi.
4 hrs
  -> Querschnittsaufgabe se prevodi različito, tj. u zavisnosti od konteksta. Pogledaj ovaj sajt a i napomenu koju sam dodala mom odgovoru gore. Hvala! http://www.linguee.de/uebersetzung/englisch/querschnittsaufg...

agree  Srdjan Miladinovic: verovatno najbolje resenje od ponuđenih
3 days 23 hrs
  -> Hvala, Srdjane

3 days 2 hrs   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5 peer agreement (net): -1
transverzalna misija, transverzalni zadataak


Explanation:
Vidite švajcarski sajt:
http://www.bag.admin.ch/themen/gesundheitspolitik/00394/0039...
na DE, IT, FR, EN

Dragomir Perovic
Serbia
Native speaker of: Native in SerbianSerbian

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
disagree  Srdjan Miladinovic: http://www.pancevo.rs/Sluzba_za_zajednicke_poslove-48-1
1 day 14 hrs

4 days   confidence: Answerer confidence 5/5 peer agreement (net): +2
međuresorni zadatak


Explanation:
u smislu ressortübergreifend. Ponovo se pozivam na ono što sam našla na sljedećem linku:

http://dict.leo.org/forum/viewUnsolvedquery.php?idThread=444...


    Reference: http://dict.leo.org/esde?lp=esde&p=8x2MgA&search=ressort%FCb...
Suada Bosnia
Bosnia and Herzegovina
Specializes in field
Native speaker of: Native in BosnianBosnian, Native in GermanGerman
PRO pts in category: 4
Grading comment
Selected automatically based on peer agreement.

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Srdjan Miladinovic: bolje je resenje, mada kod nas u srbiji to nazivaju u upravi `zajednicki poslovi` kao npr. odeljenje za zajednicke poslove: http://www.pancevo.rs/48-1-l nisam hteo da se namecem sa odgovorom i onako pametujem previse :)
4 hrs
  -> Trebao se si nametnuti. Manje bi me glava boljela :)

agree  rima mera: rekla bih da moze i opsti poslovi
46 days




The KudoZ network provides a framework for translators and others to assist each other with translations or explanations of terms and short phrases.


See also:

Your current localization setting

English

Select a language

Term search
  • All of ProZ.com
  • Term search
  • Jobs
  • Forums
  • Multiple search