Kabelschloss

Serbian translation: (sigurnosna) sajla za zaključavanje

GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
German term or phrase:Kabelschloss
Serbian translation:(sigurnosna) sajla za zaključavanje
Entered by: sany

10:14 Aug 25, 2009
German to Serbian translations [PRO]
Tech/Engineering - Mechanics / Mech Engineering
German term or phrase: Kabelschloss
Pominje se bez konteksta u tabeli.
Vasko Lukinic
Serbia
(sigurnosna) sajla za zaključavanje
Explanation:
Kabelschloss=(sigurnosna)sajla za zaključavanje
Ima raznih vrsta: sa ključem, sa šifrom (kodirana), ugradbena (PEUGEOT SKUTERI-VERANO MOTORS), i namjena: za bicikle, motore, laptope...

--------------------------------------------------
Note added at 3 sati (2009-08-25 13:37:53 GMT)
--------------------------------------------------

Ispravka prve reference (nemačkog sajta):
http://www.bikeparts4me.de/catalog/schloesser-kabelschloesse...
Selected response from:

sany
Bosnia and Herzegovina
Grading comment
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
5(sigurnosna) sajla za zaključavanje
sany
3Sigurnosna sajla
stasha
3katanac (za bicikle) sa sajlom
Sandra Milosavljevic-Rothe


  

Answers


57 mins   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5
katanac (za bicikle) sa sajlom


Explanation:
ako se uopšte misli na to...



Example sentence(s):
  • Najčešći načini zaštite koji koriste vlasnici bicikla su katanac sa sajlom, koji košta od 130 do 550 dinara, koliko treba izdvojiti i za sajlu koja se zaključava šifrom.

    Reference: http://www.blic.rs/beograd.php?id=104679
Sandra Milosavljevic-Rothe
Serbia
Works in field
Native speaker of: Native in SerbianSerbian, Native in CroatianCroatian

1 hr   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5
Sigurnosna sajla


Explanation:
Sigurnosna sajla za zakljucavanje (bicikla i motora)

stasha
Native speaker of: Native in CroatianCroatian, Native in SerbianSerbian

3 hrs   confidence: Answerer confidence 5/5
(sigurnosna) sajla za zaključavanje


Explanation:
Kabelschloss=(sigurnosna)sajla za zaključavanje
Ima raznih vrsta: sa ključem, sa šifrom (kodirana), ugradbena (PEUGEOT SKUTERI-VERANO MOTORS), i namjena: za bicikle, motore, laptope...

--------------------------------------------------
Note added at 3 sati (2009-08-25 13:37:53 GMT)
--------------------------------------------------

Ispravka prve reference (nemačkog sajta):
http://www.bikeparts4me.de/catalog/schloesser-kabelschloesse...


    Reference: http://www.bikerparts4me.de/catalog/schloesser-kabelschloess...
    Reference: http://www.limundo.com/aukcija-Sajla-za-zaklju%C4%8Davanje-s...
sany
Bosnia and Herzegovina
Specializes in field
Native speaker of: Native in CroatianCroatian, Native in SerbianSerbian
PRO pts in category: 21




The KudoZ network provides a framework for translators and others to assist each other with translations or explanations of terms and short phrases.


See also:

Your current localization setting

English

Select a language

Term search
  • All of ProZ.com
  • Term search
  • Jobs
  • Forums
  • Multiple search