Gradtagzahl

Serbian translation: broj dana grejanja

12:13 Mar 21, 2011
German to Serbian translations [PRO]
Tech/Engineering - Other
German term or phrase: Gradtagzahl
Die Aufteilung auf Vor- und Nachnutzer erfolgte unter Berücksichtigung des Heizbedarfs nach Gradtagzahlen.
Nenad Beganovic
Serbian translation:broj dana grejanja
Explanation:
Gradtagzahl = broj dana grejanja

--------------------------------------------------
Note added at 52 Min. (2011-03-21 13:05:21 GMT)
--------------------------------------------------

Ukoliko poslovni potrošači nemaju toplotno brojilo ugrađeno u podstanici, ili je postojeće u kvaru, obračun toplotne energije se vrši prema instalisanoj snazi, broju dana grejanja, broju časova grejanja i korekcionom faktoru koji varira iz meseca u mesec u zavisnosti od kretanja prosečnih mesečnih spoljnih temperatura u obračunskom periodu.
Selected response from:

sany
Bosnia and Herzegovina
Grading comment
hvala :-)
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
5broj dana grejanja
sany
3(godišnji) stepen dani
lidija68


  

Answers


35 mins   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5
(godišnji) stepen dani


Explanation:
2) klimatski uslovi: Stepen dani 2520 K-dan (t.j. Tu = 20 C, Ts = -18 C, 235 grejnih dana u godini) - primer klime u
centralnoj Srbiji (Beograd) 2) klimatski uslovi: Stepen dani 2520 K-dan (t.j. Tu = 20 C, Ts = -18 C, 235 grejnih dana u godini) - primer klime u
centralnoj Srbiji (Beograd)



http://www.ursa.rs/_files/vise_manje_pdf_sr.pdf
Godišnji toplotni gubici kroz krov:
Q x stepen dani =
108 W/K x 2753 K-dan x 24h =
7136 kWh
http://www.uni-shop.rs/default.php?kat=2340
str.8
tabela 4
Grejana površina [m2] 4,521
Godišnji stepen-časovi 49,755
Godišnji stepen-dani 2,073
http://www.kgh.kvartetv.com/fajlovi/40_kongres/Snezana Petro...



lidija68
Italy
Native speaker of: Serbian
PRO pts in category: 4

51 mins   confidence: Answerer confidence 5/5
broj dana grejanja


Explanation:
Gradtagzahl = broj dana grejanja

--------------------------------------------------
Note added at 52 Min. (2011-03-21 13:05:21 GMT)
--------------------------------------------------

Ukoliko poslovni potrošači nemaju toplotno brojilo ugrađeno u podstanici, ili je postojeće u kvaru, obračun toplotne energije se vrši prema instalisanoj snazi, broju dana grejanja, broju časova grejanja i korekcionom faktoru koji varira iz meseca u mesec u zavisnosti od kretanja prosečnih mesečnih spoljnih temperatura u obračunskom periodu.

Example sentence(s):
  • Kako se obračunavaju troškovi za grejanje poslovnim potrošačima?

    Reference: http://www.nstoplana.rs/index.php?Itemid=18&id=15&option=com...
sany
Bosnia and Herzegovina
Works in field
Native speaker of: Native in CroatianCroatian, Native in SerbianSerbian
PRO pts in category: 4
Grading comment
hvala :-)




The KudoZ network provides a framework for translators and others to assist each other with translations or explanations of terms and short phrases.


See also:

Your current localization setting

English

Select a language

Term search
  • All of ProZ.com
  • Term search
  • Jobs
  • Forums
  • Multiple search