Übergangswohnheim

Serbo-Croat translation: prolazni objekat za smeštaj

17:20 Apr 7, 2014
German to Serbo-Croat translations [PRO]
Other
German term or phrase: Übergangswohnheim
Das Übergangswohnheim (ÜWH) besteht seit 1994 in Berlin-Grünau im Bezirk Treptow-Köpenick.
Nenad Beganovic
Serbo-Croat translation:prolazni objekat za smeštaj
Explanation:
to su objekti ili za lica koji su podneli zahtev za dobijanje azila ili za lica bez stana koji služe za smeštaj tih lica do rešavanja njihovog statusa ili stambene problematike.
Selected response from:

Saša Jovanović
Serbia
Grading comment
hvala :)
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
5prolazni objekat za smeštaj
Saša Jovanović
4privremeni smestaj
Nina Dusper


  

Answers


1 hr   confidence: Answerer confidence 5/5
prolazni objekat za smeštaj


Explanation:
to su objekti ili za lica koji su podneli zahtev za dobijanje azila ili za lica bez stana koji služe za smeštaj tih lica do rešavanja njihovog statusa ili stambene problematike.

Saša Jovanović
Serbia
Native speaker of: Native in SerbianSerbian, Native in GermanGerman
PRO pts in category: 8
Grading comment
hvala :)

7 days   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
privremeni smestaj


Explanation:
Slazem se sa Sasinim objasnjenjem. Buduci da je iz konteksta jasno o cemu se radi, ipak mislim da je "privremeni smestaj" elegantnije i nenapadnije resenje

Nina Dusper
Native speaker of: Native in Serbo-CroatSerbo-Croat




The KudoZ network provides a framework for translators and others to assist each other with translations or explanations of terms and short phrases.


See also:

Your current localization setting

English

Select a language

Term search
  • All of ProZ.com
  • Term search
  • Jobs
  • Forums
  • Multiple search