Skalenbuchse

Slovak translation: kalibrovacie puzdro/puzdro opatrené stupnicou

14:28 Oct 24, 2013
German to Slovak translations [PRO]
Tech/Engineering - Engineering (general)
German term or phrase: Skalenbuchse
AJ verzia: scale bushing
Erich Szabo
Slovakia
Slovak translation:kalibrovacie puzdro/puzdro opatrené stupnicou
Explanation:
pomôcka angličtina a internetový odkaz:
http://www.dictindustry.de/deutsch/franzoesisch.php/skalenbu...

viď aj:
http://webslovnik.zoznam.sk/francuzsko-slovensky/douille
http://web.volny.cz/vyhledavani/slovnik/?search=gradue&lang=f...
Selected response from:

Pavol Fulec
Slovakia
Grading comment
3 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
3 +1kalibrovacie puzdro/puzdro opatrené stupnicou
Pavol Fulec
3puzdro stupnice
Juraj Mitterhauszer, Auria s.r.o.


  

Answers


11 mins   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5 peer agreement (net): +1
kalibrovacie puzdro/puzdro opatrené stupnicou


Explanation:
pomôcka angličtina a internetový odkaz:
http://www.dictindustry.de/deutsch/franzoesisch.php/skalenbu...

viď aj:
http://webslovnik.zoznam.sk/francuzsko-slovensky/douille
http://web.volny.cz/vyhledavani/slovnik/?search=gradue&lang=f...


    Reference: http://www.dictindustry.de/deutsch/franzoesisch.php/skalenbu...
Pavol Fulec
Slovakia
Native speaker of: Native in SlovakSlovak
PRO pts in category: 82

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Juro Sebestyen, A.B.I.E.S. s.r.o.: prípadne "puzdro so stupnicou"
16 hrs

16 hrs   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5
puzdro stupnice


Explanation:
preklad kolegu kalibrovacie puzdro je podľa mňa nevhodný,
zdrojové slovo ani v angličtine nehovorí nič o kalibrovaní, bez kontextu odvážne.

jeho alternatívny pojem puzdro opatrené stupnicou mi ako technikovi škrípe, skôr to bude puzdro, v ktorom je stupnica vložená, preto puzdro stupnice. Pomohol by kontext.

Juraj Mitterhauszer, Auria s.r.o.
Native speaker of: Native in SlovakSlovak
PRO pts in category: 65




The KudoZ network provides a framework for translators and others to assist each other with translations or explanations of terms and short phrases.


See also:

Your current localization setting

English

Select a language

Term search
  • All of ProZ.com
  • Term search
  • Jobs
  • Forums
  • Multiple search