aufrecht stehen

Slovak translation: zostať zachovaný(é)

GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
German term or phrase:aufrecht stehen
Slovak translation:zostať zachovaný(é)
Entered by: Janka Havlickova Credence s.r.o.

19:07 Nov 9, 2013
German to Slovak translations [PRO]
Bus/Financial - Finance (general) / Risk Analysis
German term or phrase: aufrecht stehen
Wie lange stehen diese Zinsstrukturen bei einer etwaigen Gesellschaftsänderung aufrecht?
Janka Havlickova Credence s.r.o.
Slovakia
zostať zachovaný(é)
Explanation:
takto to podľa mňa bude najsamfasa :-)

--------------------------------------------------
Note added at 2 days22 mins (2013-11-11 19:30:36 GMT)
--------------------------------------------------

Aj ja dakujem za pochvalu Janka :-)

Juro
Selected response from:

Juro Sebestyen, A.B.I.E.S. s.r.o.
Slovakia
Grading comment
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
4zostať zachovaný(é)
Juro Sebestyen, A.B.I.E.S. s.r.o.
4udržať sa/vydržať
Juraj Mitterhauszer, Auria s.r.o.
3byť v platnosti
Kristian Madar


  

Answers


1 hr   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5
byť v platnosti


Explanation:
V tomto kontexte "byť v platnosti"/byť aktuálne"

Ako dlho budú platné tieto platobné sadzby pri prípadnej zmene spoločnosti?

Zins môže byť aj daňové/úrokové/platobné sadzby podľa kontextu - podľa mňa ide ale o sadzby nejakých poplatkov

Kristian Madar
Slovakia
Works in field
Native speaker of: Native in SlovakSlovak
Notes to answerer
Asker: Dakujem, Kristian.


1 hr   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
udržať sa/vydržať


Explanation:
Ako dlho sa udržia tieto úrokové štruktúry v prípade zmeny spoločnosti?

Juraj Mitterhauszer, Auria s.r.o.
Native speaker of: Native in SlovakSlovak
Notes to answerer
Asker: Dakujem, Juraj.


1 day 9 hrs   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
zostať zachovaný(é)


Explanation:
takto to podľa mňa bude najsamfasa :-)

--------------------------------------------------
Note added at 2 days22 mins (2013-11-11 19:30:36 GMT)
--------------------------------------------------

Aj ja dakujem za pochvalu Janka :-)

Juro

Juro Sebestyen, A.B.I.E.S. s.r.o.
Slovakia
Works in field
Native speaker of: Native in SlovakSlovak
PRO pts in category: 8
Notes to answerer
Asker: Super :-), ďakujem, Juraj!





The KudoZ network provides a framework for translators and others to assist each other with translations or explanations of terms and short phrases.


See also:

Your current localization setting

English

Select a language

Term search
  • All of ProZ.com
  • Term search
  • Jobs
  • Forums
  • Multiple search