einblenden / ausblenden - TV geräte

Slovenian translation: vklop/izklop prikaza

12:42 Apr 30, 2005
German to Slovenian translations [PRO]
Tech/Engineering - Cinema, Film, TV, Drama / TV tehnika
German term or phrase: einblenden / ausblenden - TV geräte
zB: "Ausgeblendeter Bereich wurde übersprungen" oder " Untertitel in normaler oder doppelter Größe einblenden"

gre skratka po eni strani za celotno sliko, po drugi strani pa za dele TV slike, ki se/jih ?vklaplja?vključuje?prižiga...

Hvala vnaprej!

vito
Vito Smolej
Germany
Slovenian translation:vklop/izklop prikaza
Explanation:
pri prevajanju programske opreme prevajamo ukaz "ausblenden/einblenden" kot "skrij/prikazi". Tu se mi zdi smiselno "vklop/izklop prikaza" (slike).
Upam, da bo v pomoč.

Dragana
Selected response from:

Dragana Selakovic
Slovenia
Grading comment
Halo Dragana: na koncu sem po ne vem cigavi milosti zaöel rabiti ta par - hvala za potrditev
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
4vklop/izklop prikaza
Dragana Selakovic
3prikaži/skrij
Gregor Adlesic


  

Answers


4 days   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
einblenden / ausblenden - TV geräte
vklop/izklop prikaza


Explanation:
pri prevajanju programske opreme prevajamo ukaz "ausblenden/einblenden" kot "skrij/prikazi". Tu se mi zdi smiselno "vklop/izklop prikaza" (slike).
Upam, da bo v pomoč.

Dragana

Dragana Selakovic
Slovenia
Native speaker of: Slovenian
PRO pts in category: 4
Grading comment
Halo Dragana: na koncu sem po ne vem cigavi milosti zaöel rabiti ta par - hvala za potrditev

1143 days   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5
prikaži/skrij


Explanation:
Kot sem zaslesil v nemškem slovarju LEO se pri računačlniški programski opremi (windows) gumb show/hide prevaja kot prikaži /skrij.

Navjam seveda samo šeeno možnost ker se gre če sem prav razumel za prikaz podnapisov.

Example sentence(s):
  • Vir:LEO/Forum: Einblenden/ausblenden: dafür gibt es einen Button in Word, der aussieht wie ein umgekehrtes (seitenverkehrtes) P. Kommentar show/hide
Gregor Adlesic
Slovenia
Specializes in field
Native speaker of: Native in SlovenianSlovenian




The KudoZ network provides a framework for translators and others to assist each other with translations or explanations of terms and short phrases.


See also:

Your current localization setting

English

Select a language

Term search
  • All of ProZ.com
  • Term search
  • Jobs
  • Forums
  • Multiple search