Schubmaststapler, Portalstapler

Slovenian translation: teleskopski viličar, kontejnerski viličar

07:59 Nov 7, 2013
German to Slovenian translations [PRO]
Tech/Engineering - Mechanics / Mech Engineering
German term or phrase: Schubmaststapler, Portalstapler
Die wichtigsten Grundbauformen sind:
▶ Gabelstapler
▶ Seitenstapler
▶ Schubmaststapler
▶ Portalstapler

Ne najdem teh zadnjih dveh izrazov.

HVALA!
Damir Horvat
Slovenia
Slovenian translation:teleskopski viličar, kontejnerski viličar
Explanation:
Portalstapler je v angleščini straddle carrier (kontejnerski viličar; http://www.linde-vilicar.si/kontejnerski-vilicarji.html)

Schubmaststapler (teleskopski viličar; (visoko)regalni viličar, to zadnje uporablja Jungheinrich
Selected response from:

Anita Šumer
Slovenia
Grading comment
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
4teleskopski viličar, kontejnerski viličar
Anita Šumer
3viličar s pomičnim teleskopom, portalni viličar
Andrej Fric


  

Answers


15 mins   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5
viličar s pomičnim teleskopom, portalni viličar


Explanation:
mislim, da se uporabljata ta izraza.

Andrej Fric
Slovenia
Specializes in field
Native speaker of: Native in SlovenianSlovenian, Native in GermanGerman
PRO pts in category: 202

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
neutral  Tjasa Kuerpick: viličar s POTISNIM teleskopom! bi bilo pravilno, ostalo je v redu
24 mins

1 hr   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
teleskopski viličar, kontejnerski viličar


Explanation:
Portalstapler je v angleščini straddle carrier (kontejnerski viličar; http://www.linde-vilicar.si/kontejnerski-vilicarji.html)

Schubmaststapler (teleskopski viličar; (visoko)regalni viličar, to zadnje uporablja Jungheinrich


    Reference: http://www.linde-vilicar.si/kontejnerski-vilicarji.html
    Reference: http://www.jungheinrich.si/sl/si/index-si/izdelki/industrijs...
Anita Šumer
Slovenia
Native speaker of: Native in SlovenianSlovenian
PRO pts in category: 4




The KudoZ network provides a framework for translators and others to assist each other with translations or explanations of terms and short phrases.


See also:

Your current localization setting

English

Select a language

Term search
  • All of ProZ.com
  • Term search
  • Jobs
  • Forums
  • Multiple search