Kondensatorbox

Slovenian translation: kondenzatorska omarica

05:38 Sep 11, 2019
German to Slovenian translations [PRO]
Tech/Engineering - Mechanics / Mech Engineering
German term or phrase: Kondensatorbox
Je to samo kondenzator ali je to kakšen poseben izraz?

https://www.widap.com/de/kompetenzen/bahntechnik/kondensator...
Damir Horvat
Slovenia
Slovenian translation:kondenzatorska omarica
Explanation:
To je očitno omarica z več kondenzatorji, najbrž za popravljanje delovnega faktorja.
Selected response from:

Franci Kopac
Slovenia
Grading comment
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
4kondenzatorska omarica
Franci Kopac
3Kondenzatorska enota
andrejc


  

Answers


1 min   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
kondenzatorska omarica


Explanation:
To je očitno omarica z več kondenzatorji, najbrž za popravljanje delovnega faktorja.

Franci Kopac
Slovenia
Works in field
Native speaker of: Native in SlovenianSlovenian
PRO pts in category: 44

2 hrs   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5
Kondenzatorska enota


Explanation:
Če gre za večje dimenzije, bi se kar strinjal s prvim odgovorom "kondenzatorska omarica".
V primeru manjše "škatle" ali nedefinirane velikosti, bi uporabil bolj splošen izraz, ki sem ga zapisal v odgovoru

andrejc
Slovenia
Specializes in field
Native speaker of: Native in SlovenianSlovenian
PRO pts in category: 61




The KudoZ network provides a framework for translators and others to assist each other with translations or explanations of terms and short phrases.


See also:

Your current localization setting

English

Select a language

Term search
  • All of ProZ.com
  • Term search
  • Jobs
  • Forums
  • Multiple search