Spenglerlauf

Turkish translation: çatı olukçusu yolu

GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
German term or phrase:Spenglerlauf
Turkish translation:çatı olukçusu yolu
Entered by: Nezihe Başer

20:53 Feb 2, 2014
German to Turkish translations [PRO]
Tech/Engineering - Construction / Civil Engineering
German term or phrase: Spenglerlauf
İnşaat esnasında kullanılacak olan iskeleye dair açıklamada daha fazla bağlam verilmeksizin şöyle yazıyor:

Arbeitsgerüst als Arbeits- und Schutzgerüst Fassade und Spenglerlauf

Şimdiden teşekkürler!
Nezihe Başer
Turkey
çatı olukçusu yolu
Explanation:
Evet "çatı olukçusu yolu", "Spenglerlauf" deyiminin tam karşılığı, ancak bizde böyle kullanılmıyor.
Spenglerlauf
https://www.google.com.tr/search?q="Spenglerlauf"&client=fir...

Bizde inşaat iskelesinin en üst katı veya tavanı vb. denir.
Ancak "çatı olukçusu yolu" deyimi sizdeki cümleyi çevirirken oldukça güzel durdu (imho).

çatı olukçusu
https://www.google.com.tr/search?q="çatı olukçusu"&ie=utf-8&...
Selected response from:

Dagdelen
Turkey
Grading comment
Teşekkürler!
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
4korkuluklu yapı iskelesi platformu
Yusef
4iskelenin çatı sahanlığı/çıkması
Salih Ay (X)
4çatı olukçusu yolu
Dagdelen


  

Answers


37 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
çatı olukçusu yolu


Explanation:
Evet "çatı olukçusu yolu", "Spenglerlauf" deyiminin tam karşılığı, ancak bizde böyle kullanılmıyor.
Spenglerlauf
https://www.google.com.tr/search?q="Spenglerlauf"&client=fir...

Bizde inşaat iskelesinin en üst katı veya tavanı vb. denir.
Ancak "çatı olukçusu yolu" deyimi sizdeki cümleyi çevirirken oldukça güzel durdu (imho).

çatı olukçusu
https://www.google.com.tr/search?q="çatı olukçusu"&ie=utf-8&...

Dagdelen
Turkey
Works in field
Native speaker of: Native in GermanGerman, Native in TurkishTurkish
PRO pts in category: 4
Grading comment
Teşekkürler!

1 hr   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
iskelenin çatı sahanlığı/çıkması


Explanation:
İnşaat halindeki bir binanın ön yüzüne kurulan iskelenin, çatı çıkıntısına denk gelen yüksekliğinde dışa taşan kısmı, çalışma sahanlığı
Hinweis: Spenglerlauf wird auch manchmal als Spenglergang genannt.

Sözlü anlatım oldukça karmaşık, zor ve uzun; görünüşü için tıklayınız: http://www.baugerueste.com/home/images/zguv.htm

Benutzungsart des Spenglerlaufs (zitiert von): http://www.hirter.ch/uploads/media/Hirter_ArbeitenDach.pdf
Der Vorteil des Kollektivschutzes ist, dass alle Per­sonen auf dem Dach vor einem Absturz sicher sind, beispielsweise durch einen umlaufenden dreiteiligen Seitenschutz oder einen Spenglerlauf am Dachrand (yani: iskelenin çatı sahanlığı/çıkması denebilir).

Salih Ay (X)
Works in field
Native speaker of: Native in TurkishTurkish

4 days   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
korkuluklu yapı iskelesi platformu


Explanation:
Google'da bulunabilir

Yusef
Turkey
Specializes in field
Native speaker of: Turkish




The KudoZ network provides a framework for translators and others to assist each other with translations or explanations of terms and short phrases.


See also:

Your current localization setting

English

Select a language

Term search
  • All of ProZ.com
  • Term search
  • Jobs
  • Forums
  • Multiple search