Heftnagel

Turkish translation: u çivi veya u çivisi

GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
German term or phrase:Heftnagel
Turkish translation:u çivi veya u çivisi
Entered by: Onur Inal

22:08 Apr 27, 2016
German to Turkish translations [PRO]
Tech/Engineering - Construction / Civil Engineering
German term or phrase: Heftnagel
Bir çivi türü ancak Türkçe karşılığını bulamıyorum.
Onur Inal
Austria
u çivi veya u çivisi
Explanation:
Gegenstand zum Befestigen des Drahtrahmendrahts am Pfahl

--------------------------------------------------
Note added at 8 Stunden (2016-04-28 06:21:21 GMT)
--------------------------------------------------

http://images.google.de/imgres?imgurl=http://tstsan.com/__FI...
Selected response from:

Kantürk
Germany
Grading comment
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
5zımba çivisi / ameliyat zımbası
WORDISTANBUL
5u çivi veya u çivisi
Kantürk


  

Answers


8 hrs   confidence: Answerer confidence 5/5
u çivi veya u çivisi


Explanation:
Gegenstand zum Befestigen des Drahtrahmendrahts am Pfahl

--------------------------------------------------
Note added at 8 Stunden (2016-04-28 06:21:21 GMT)
--------------------------------------------------

http://images.google.de/imgres?imgurl=http://tstsan.com/__FI...


    Reference: http://www.toreci.com.tr/u-civisi-290556
    Reference: http://190807.webhosting17.1blu.de/site/wdw/onlinewb/index.p...
Kantürk
Germany
Native speaker of: Native in TurkishTurkish
PRO pts in category: 8
Notes to answerer
Asker: Teşekkür ederim


12 hrs   confidence: Answerer confidence 5/5
zımba çivisi / ameliyat zımbası


Explanation:
Bağlamın sağlık sektörü olduğunu düşünerek zımba çivisi, ameliyat zımbası veya zımba teli karşılıklarını önerebilirim. Diğer tavsiye de uygun olmakla beraber "u nagel" tabiri zaten "u çivisi" için yaygın olarak kullanılır.

--------------------------------------------------
Note added at 13 hrs (2016-04-28 11:52:28 GMT)
--------------------------------------------------

o zaman "zımba çivisi" veya diğer tavsiyede yer alan "u çivi" diyebilirsiniz bence. Kolay gelsin.

--------------------------------------------------
Note added at 13 hrs (2016-04-28 12:01:00 GMT)
--------------------------------------------------

Çünkü, heft+nagel olduğu için bu aparat ile çakılan özel bir çivi anlamındadır.


    Reference: http://www.google.com.ar/patents/DE102004030057A1?cl=de
WORDISTANBUL
Turkey
Works in field
Native speaker of: Turkish
Notes to answerer
Asker: Teşekkürler. Bağlam medikal sektör değil. Ürün, Tchibo'da satışa sunulacak olan bir takım çantası/tamir seti içerisinde yer alan çivilerden birisi





The KudoZ network provides a framework for translators and others to assist each other with translations or explanations of terms and short phrases.


See also:

Your current localization setting

English

Select a language

Term search
  • All of ProZ.com
  • Term search
  • Jobs
  • Forums
  • Multiple search