Excenterventil

Turkish translation: Pop up kumanda sistemi

GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
German term or phrase:Excenterventil
Turkish translation:Pop up kumanda sistemi
Entered by: Kalyoncu

10:36 Jul 1, 2018
German to Turkish translations [PRO]
Tech/Engineering - Construction / Civil Engineering
German term or phrase: Excenterventil
Bir kelime listesinde geçiyor, bağlam yok.

Banyo lavabo ve küvetlerinde kullanılan, basmalı süzgeçlere benzer bir ürün olduğunu düşünüyorum. Ama yine de tam karşılığını bulamadım. Yardımcı olursanız memnun olurum.
Onur Inal
Germany
Pop up kumanda sistemi
Explanation:
Aynen böyle kullanılıyor:
https://www.google.com.tr/search?q="pop up kumanda sistemi"&...

--------------------------------------------------
Note added at 18 Stunden (2018-07-02 05:29:21 GMT)
--------------------------------------------------

İngilizcesi:
https://www.notjusttaps.co.uk/spares-fittings-basin-pop-up-w...

--------------------------------------------------
Note added at 18 Stunden (2018-07-02 05:30:56 GMT)
--------------------------------------------------

https://www.ukbathrooms.com/products/geberit-bath-pop-up-was...
Selected response from:

Kalyoncu
Turkey
Grading comment
Bu şekilde kullandım ve müşteri de onayladı. Teşekkür ederim!
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
5Pop up kumanda sistemi
Kalyoncu
5egzantrik valf
Ali Göznek


Discussion entries: 1





  

Answers


23 mins   confidence: Answerer confidence 5/5
egzantrik valf


Explanation:
Lavabo ve küvetlerde kullanılır. Giderin açılıp kapanmasında kullanılır. Kumandası merkezde olmayan (egzantrik) vana, valf, subap vs.


    https://www.amazon.de/Universal-Siebkorb-Excenterventil-Drehexcenter-Ablaufgarnitur-Ersatzteil/dp/B00AYGVDBU
Ali Göznek
Germany
Works in field
Native speaker of: Native in GermanGerman
Notes to answerer
Asker: Teşekkür ederim Ali Bey. Egzantirik valf (ekzantirik valf olarak geçiyor) baktığımda otomotivle ilgili bir parça çıkıyor internette. Emin olamadım o bakımdan.

Asker: Pardon "eksantirik" olarak geçiyor. Bu arada acaba benim elimdeki metinde bir yanlışlık mı var, emin olamadım. Excenterventil diyor, Exzenterventil demiyor.


18 hrs   confidence: Answerer confidence 5/5
Pop up kumanda sistemi


Explanation:
Aynen böyle kullanılıyor:
https://www.google.com.tr/search?q="pop up kumanda sistemi"&...

--------------------------------------------------
Note added at 18 Stunden (2018-07-02 05:29:21 GMT)
--------------------------------------------------

İngilizcesi:
https://www.notjusttaps.co.uk/spares-fittings-basin-pop-up-w...

--------------------------------------------------
Note added at 18 Stunden (2018-07-02 05:30:56 GMT)
--------------------------------------------------

https://www.ukbathrooms.com/products/geberit-bath-pop-up-was...

Kalyoncu
Turkey
Specializes in field
Native speaker of: Native in GermanGerman, Native in TurkishTurkish
PRO pts in category: 48
Grading comment
Bu şekilde kullandım ve müşteri de onayladı. Teşekkür ederim!




The KudoZ network provides a framework for translators and others to assist each other with translations or explanations of terms and short phrases.


See also:

Your current localization setting

English

Select a language

Term search
  • All of ProZ.com
  • Term search
  • Jobs
  • Forums
  • Multiple search