made in

Turkish translation: Alman yapımı

GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
German term or phrase:made in Germany
Turkish translation:Alman yapımı
Entered by: Haluk Erkan

21:38 Nov 14, 2012
German to Turkish translations [PRO]
Engineering (general)
German term or phrase: made in
Sicherheit Made in Germany

Yukarıdaki slogan ürünün Almanya'da üretilmiş olmasının getirdiği kalite ve güvenliğini vurgulamak istiyor. Bunu bir slogan halinde Türkçe'ye nasıl aktarabiliriz?
slmxyz
Ireland
Alman yapımı güvenlik
Explanation:
Made in Germany: Alman yapımı
Sicherheit: Güvenlik

Bu kadar basit. Kaynak metinde kalite, standart falan yok, bu nedenle hedef metine de bunlara eklemeye gerek yok.
Selected response from:

Haluk Erkan
Turkey
Grading comment
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
4made in germany kalitesinde
Kalyoncu
4Alman yapımı güvenlik
Haluk Erkan
4Almanya standardında güvenlik
Dagdelen
4Alman kalite güvencesi
erkehan
2 +1alman malıysa koy sepete
Adnan Özdemir


  

Answers


49 mins   confidence: Answerer confidence 2/5Answerer confidence 2/5 peer agreement (net): +1
alman malıysa koy sepete


Explanation:
öneri hakkımı böyle kullandım.

Adnan Özdemir
Turkey
Specializes in field
Native speaker of: Native in TurkishTurkish
PRO pts in category: 48

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Ahmet Salman: katiliyorum ; )
9 hrs
  -> Sağolun Ahmet Bey

1 hr   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
Alman kalite güvencesi


Explanation:
"Alman kalite güvencesi/-yle"

erkehan
Turkey
Specializes in field
Native speaker of: Turkish

1 hr   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
Almanya standardında güvenlik


Explanation:
Yine, söz konusu metin, "pazarlama metni" ise, yani ciro arttırmaya dönük bir metin ise, metnin Türkçesi de öyle olmalı.



Dagdelen
Turkey
Specializes in field
Native speaker of: Native in GermanGerman, Native in TurkishTurkish
PRO pts in category: 28

8 hrs   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
Alman yapımı güvenlik


Explanation:
Made in Germany: Alman yapımı
Sicherheit: Güvenlik

Bu kadar basit. Kaynak metinde kalite, standart falan yok, bu nedenle hedef metine de bunlara eklemeye gerek yok.

Haluk Erkan
Turkey
Specializes in field
Native speaker of: Native in TurkishTurkish, Native in GermanGerman
PRO pts in category: 16

16 hrs   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
made in germany kalitesinde


Explanation:
https://www.google.com.tr/webhp?sourceid=chrome-instant&rlz=...

Kalyoncu
Turkey
Specializes in field
Native speaker of: Native in GermanGerman, Native in TurkishTurkish
PRO pts in category: 120




The KudoZ network provides a framework for translators and others to assist each other with translations or explanations of terms and short phrases.


See also:

Your current localization setting

English

Select a language

Term search
  • All of ProZ.com
  • Term search
  • Jobs
  • Forums
  • Multiple search