Ergonomischer Büro-Stuhl Mit Ausleger-Fuss

Turkish translation: sabitlenebilen (? lütfen detayi okuyunuz) ergonomik büro koltuğu

09:14 Jan 11, 2005
German to Turkish translations [PRO]
Tech/Engineering - Engineering: Industrial
German term or phrase: Ergonomischer Büro-Stuhl Mit Ausleger-Fuss
Ergonomischer Büro-Stuhl Mit Ausleger-Fuss
ceviriceviri
Venezuela
Turkish translation:sabitlenebilen (? lütfen detayi okuyunuz) ergonomik büro koltuğu
Explanation:
Uzmanlik alanim mobilya oldugu icin bahsi gecen büro koltugunu taniyorum. Su anda Almanya'da yeni kullanima giriyor. Iste büro koltugunun taniminin bir bölümü: "... für die Standsicherheit ein zusätzlicher Ausleger-Fuß auf dem Fußboden etwa in die Position zwischen die Füße / Beine des Benutzers zu den üblichen 5 Füßen aufgesetzt und die Drehmöglichkeit des Stuhles arretiert." Yani Ausleger-Fuß burada yükseklik icin kullanilan bir terim degil, sabitlestirmek icin monte edilen bir ayaktir. Tercüme icin kullandigim terim yerinde olmayabilir ama anlami konusunda eminim.
Selected response from:

Stazione
Turkey
Grading comment
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
5 +2sabitlenebilen (? lütfen detayi okuyunuz) ergonomik büro koltuğu
Stazione
4yüksekliği ayarlanabilir ergonomik büro koltuğu
Eralp Tuna


  

Answers


18 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
Ergonomischer Büro-Stuhl Mit Ausleger-Fuss
yüksekliği ayarlanabilir ergonomik büro koltuğu


Explanation:
"Ausleger Fuss" ile koltuğun ayağının bir kol ile (Ausleger) vinç misali inip kaldırılabileceği ifade edilmiş sanırım.

Eralp Tuna
Turkey
Native speaker of: Native in TurkishTurkish

1 hr   confidence: Answerer confidence 5/5 peer agreement (net): +2
Ergonomischer Büro-Stuhl Mit Ausleger-Fuss
sabitlenebilen (? lütfen detayi okuyunuz) ergonomik büro koltuğu


Explanation:
Uzmanlik alanim mobilya oldugu icin bahsi gecen büro koltugunu taniyorum. Su anda Almanya'da yeni kullanima giriyor. Iste büro koltugunun taniminin bir bölümü: "... für die Standsicherheit ein zusätzlicher Ausleger-Fuß auf dem Fußboden etwa in die Position zwischen die Füße / Beine des Benutzers zu den üblichen 5 Füßen aufgesetzt und die Drehmöglichkeit des Stuhles arretiert." Yani Ausleger-Fuß burada yükseklik icin kullanilan bir terim degil, sabitlestirmek icin monte edilen bir ayaktir. Tercüme icin kullandigim terim yerinde olmayabilir ama anlami konusunda eminim.

Stazione
Turkey
Works in field
Native speaker of: Native in GermanGerman, Native in TurkishTurkish
PRO pts in category: 4

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Taner Göde
1 hr

agree  Eralp Tuna: siz haklısınız
11 hrs




The KudoZ network provides a framework for translators and others to assist each other with translations or explanations of terms and short phrases.


See also:

Your current localization setting

English

Select a language

Term search
  • All of ProZ.com
  • Term search
  • Jobs
  • Forums
  • Multiple search