spanabhebende Bearbeitung

Turkish translation: talaşlı imalat / talaşlı üretim

11:16 Feb 5, 2011
German to Turkish translations [PRO]
Tech/Engineering - Materials (Plastics, Ceramics, etc.)
German term or phrase: spanabhebende Bearbeitung
Metal işlemede spanabhebende sıfatını nasıl çevirirsiniz?
Serdar Mermey
Turkey
Turkish translation:talaşlı imalat / talaşlı üretim
Explanation:
Talaşlı imalat ile ilgili bütün bilgileri sadece aşağıda belirttiğim linklerden değil, google veya dier bir arama motorunda yapacağınız bir arama ile kolayca bulabilirsiniz.
spanabhebende Bearbeitung kavramının Türkçe'de en yaygın karşılığı talaşlı imalattır.


--------------------------------------------------
Note added at 33 Min. (2011-02-05 11:49:49 GMT)
--------------------------------------------------

Bağlama göre "talaşlı işleme" kavramını da kullanabilirsiniz gayet tabii.
Selected response from:

turtrans
Germany
Grading comment
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
5 +2talaşlı imalat / talaşlı üretim
turtrans
3talaş kaldırma
Adnan Özdemir
3Metal talaş bertaraf etme
Dagdelen


  

Answers


23 mins   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5
Metal talaş bertaraf etme


Explanation:
Metal talaşı bertaraf etme
Eğer "atık yönetimi ve geri kazanımla ilgili" ise:
http://www.gokmasan.com/urun/3/urunlerimiz/metal-talas-berta...
ve de
http://www.cevreonline.com/atik2/tehatikyonhaz.htm

Diğer seçenekler, cümlede geçtiği yere göre:
Metal Talaş Toplama
metal talaş kaldırma işlemi
ve hatta:
metal kesim işlemi
talaş üreten işlem bile olabilir!

Kolay gelsin!

Dagdelen
Turkey
Native speaker of: Native in GermanGerman, Native in TurkishTurkish

9 mins   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5
talaş kaldırma


Explanation:
geçtiği yere göre kullanılabilir... Belki

--------------------------------------------------
Note added at 33 mins (2011-02-05 11:49:10 GMT)
--------------------------------------------------

sadece--spanabhebende-- sıfatı dedik :)

Adnan Özdemir
Turkey
Native speaker of: Native in TurkishTurkish
PRO pts in category: 12

32 mins   confidence: Answerer confidence 5/5 peer agreement (net): +2
talaşlı imalat / talaşlı üretim


Explanation:
Talaşlı imalat ile ilgili bütün bilgileri sadece aşağıda belirttiğim linklerden değil, google veya dier bir arama motorunda yapacağınız bir arama ile kolayca bulabilirsiniz.
spanabhebende Bearbeitung kavramının Türkçe'de en yaygın karşılığı talaşlı imalattır.


--------------------------------------------------
Note added at 33 Min. (2011-02-05 11:49:49 GMT)
--------------------------------------------------

Bağlama göre "talaşlı işleme" kavramını da kullanabilirsiniz gayet tabii.



    Reference: http://tr.wikipedia.org/wiki/Tala%C5%9Fl%C4%B1_imalat
    Reference: http://www.bilgininadresi.net/Madde/38089/Tala%C5%9Fl%C4%B1-...
turtrans
Germany
Native speaker of: Native in TurkishTurkish, Native in GermanGerman
PRO pts in category: 4
Notes to answerer
Asker: elinize sağlık, teşekkür ederim tüm cevap verenlere


Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Ali Fuat Özan: %100 katılıyorum. "Talaşlı imalat" veya bağlama göre "talaşlı işleme" tam karşılığıdır.
11 mins

agree  Haluk Erkan: Doğru terim budur!
12 mins




The KudoZ network provides a framework for translators and others to assist each other with translations or explanations of terms and short phrases.


See also:

Your current localization setting

English

Select a language

Term search
  • All of ProZ.com
  • Term search
  • Jobs
  • Forums
  • Multiple search