Scheuersaugmaschine

Turkish translation: Zemin süpürme makinesi, zemin temizleme ve bakım makinesi

GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
German term or phrase:Scheuersaugmaschine
Turkish translation:Zemin süpürme makinesi, zemin temizleme ve bakım makinesi
Entered by: Leyal

17:21 Sep 1, 2007
German to Turkish translations [PRO]
Tech/Engineering - Mechanics / Mech Engineering
German term or phrase: Scheuersaugmaschine
EG-Konfirmitätserklärung
Produkt: Scheuersaugmaschine

Anladığım kadarıyla büyük alanların temizliğinde kullanılan bir nevi fırçalı elektrik süpürgesi. İngilizcesi: scrubber dryer. Türkçe karşılığı ne olabilir?

Önerileriniz için şimdiden çok teşekkürler.
Gülter Beissel
Germany
Zemin süpürme makinesi
Explanation:
Ben, *zemin süpürme makinesi* karşılığını tercih etsem de Kärcher, bu makineleri *zemin temizleme ve bakım makinesi* adı altında satışa sunuyor(muş): http://www.karcher.de/ch_de/Produkte/Gewerblich/Scheuersaugm...

http://www.tr.karcher.com/tr/Products/Profesyonel_Ueruenler/...


Yine başka bir sitedeyse (dağıtım) *rulo fırçalı zemin temizleme makinesi* denmiş:
www.onderendustriyel.com/ic/tem_mak/KARCHER/end_grup/zeminc...
Selected response from:

Leyal
Grading comment
Çok teşekkür ederim.
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
5ıslak kuru temizleyici
sentaks
4Zemin süpürme makinesi
Leyal


  

Answers


1 hr   confidence: Answerer confidence 5/5
ıslak kuru temizleyici


Explanation:
Yer temizlik makinalarının bir grubuna verilen isim.
Bu makinalarda temizlik solüsyonu içeren bir tank oluyor. Solüsyon kullanılarak fırçalama yoluyla temizlik gerçekleştiriliyor. Daha sonra aynı makina ıslak olarak temizlenmiş alanı kurutuyor.


    Reference: http://www.johnsondiversey.com/Cultures/en/OpCo/Products+And...
sentaks
Turkey
Specializes in field
Native speaker of: Native in TurkishTurkish, Native in EnglishEnglish

3 hrs   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
Zemin süpürme makinesi


Explanation:
Ben, *zemin süpürme makinesi* karşılığını tercih etsem de Kärcher, bu makineleri *zemin temizleme ve bakım makinesi* adı altında satışa sunuyor(muş): http://www.karcher.de/ch_de/Produkte/Gewerblich/Scheuersaugm...

http://www.tr.karcher.com/tr/Products/Profesyonel_Ueruenler/...


Yine başka bir sitedeyse (dağıtım) *rulo fırçalı zemin temizleme makinesi* denmiş:
www.onderendustriyel.com/ic/tem_mak/KARCHER/end_grup/zeminc...

Leyal
Native speaker of: Native in TurkishTurkish
PRO pts in category: 18
Grading comment
Çok teşekkür ederim.




The KudoZ network provides a framework for translators and others to assist each other with translations or explanations of terms and short phrases.


See also:

Your current localization setting

English

Select a language

Term search
  • All of ProZ.com
  • Term search
  • Jobs
  • Forums
  • Multiple search