Ventilbetätigungsachse

Turkish translation: Valf çalıştırma/tetikleme ekseni

GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
German term or phrase:Ventilbetätigungsachse
Turkish translation:Valf çalıştırma/tetikleme ekseni
Entered by: Haluk Erkan

09:53 Aug 3, 2018
German to Turkish translations [PRO]
Tech/Engineering - Mechanics / Mech Engineering
German term or phrase: Ventilbetätigungsachse
Bağlam: "Mit Hilfe der Dichtkugel die Dichtplatte so ausrichten (Kugel in den Dichtsitz eindrehen), so daß der konische Sitz der Dichtplatte genau in Verlängerung Ventilbetätigungsachse liegt."

Teşekkürler...
Haluk Erkan
Turkey
Valf çalıştırma/tetikleme ekseni
Explanation:
Ventilbetätigungsachse = valve actuation axis
Ventilbetätigungsachse
https://patents.google.com/patent/DE102015200100B3/de
Valve actuation axis
https://patents.google.com/patent/DE102015200100B3/en

Bu durumda sadece Valf çalıştırma/tetikleme ekseni söz konusu olabilir.


--------------------------------------------------
Note added at 15 Min. (2018-08-03 10:08:45 GMT)
--------------------------------------------------

Burada söz konusu edilen eksenlerle ilgili bilgiler ve görseller:
https://www.festo.com/cat/tr_tr/search?query=eksen
Örneğin: Vidalı milli eksen DMES
Otomasyonda kullanılan eksenler.

--------------------------------------------------
Note added at 17 Min. (2018-08-03 10:11:21 GMT)
--------------------------------------------------

Aşağıdaki adreste bulunan PDF dosyalarını indirirseniz eksenler hakkında geniş bilgi edinebilirsiniz.
https://www.google.com.tr/search?rlz=1C1GCEA_enTR776TR776&ei...

--------------------------------------------------
Note added at 20 Min. (2018-08-03 10:14:01 GMT)
--------------------------------------------------

Aşağıdaki adreste aynı eksenlerin Almanca dosyaları mevcut:
https://www.google.com.tr/search?rlz=1C1GCEA_enTR776TR776&ei...
Selected response from:

Kalyoncu
Turkey
Grading comment
Teşekkür ederim
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
5valf çevirme mili
Ali Göznek
4Valf çalıştırma/tetikleme ekseni
Kalyoncu
4vana hareket mili
Onur Inal


  

Answers


6 mins   confidence: Answerer confidence 5/5
valf çevirme mili


Explanation:
vana döndürme aksı

Ali Göznek
Germany
Native speaker of: Native in TurkishTurkish, Native in EnglishEnglish
PRO pts in category: 8

10 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
vana hareket mili


Explanation:
Daha geniş bir tanıma karar verirseniz, vana hareket mekanizması veya vana hareket donanımı da denebilir.

http://www.batusan.com/resimler/kullanma/kullanma-talimati-4...

http://www.cagdasisi.com.tr/wp-content/uploads/YAKACIK-FİYAT...

Onur Inal
Germany
Works in field
Native speaker of: Native in TurkishTurkish
PRO pts in category: 4

10 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
Valf çalıştırma/tetikleme ekseni


Explanation:
Ventilbetätigungsachse = valve actuation axis
Ventilbetätigungsachse
https://patents.google.com/patent/DE102015200100B3/de
Valve actuation axis
https://patents.google.com/patent/DE102015200100B3/en

Bu durumda sadece Valf çalıştırma/tetikleme ekseni söz konusu olabilir.


--------------------------------------------------
Note added at 15 Min. (2018-08-03 10:08:45 GMT)
--------------------------------------------------

Burada söz konusu edilen eksenlerle ilgili bilgiler ve görseller:
https://www.festo.com/cat/tr_tr/search?query=eksen
Örneğin: Vidalı milli eksen DMES
Otomasyonda kullanılan eksenler.

--------------------------------------------------
Note added at 17 Min. (2018-08-03 10:11:21 GMT)
--------------------------------------------------

Aşağıdaki adreste bulunan PDF dosyalarını indirirseniz eksenler hakkında geniş bilgi edinebilirsiniz.
https://www.google.com.tr/search?rlz=1C1GCEA_enTR776TR776&ei...

--------------------------------------------------
Note added at 20 Min. (2018-08-03 10:14:01 GMT)
--------------------------------------------------

Aşağıdaki adreste aynı eksenlerin Almanca dosyaları mevcut:
https://www.google.com.tr/search?rlz=1C1GCEA_enTR776TR776&ei...


Kalyoncu
Turkey
Specializes in field
Native speaker of: Native in GermanGerman, Native in TurkishTurkish
PRO pts in category: 142
Grading comment
Teşekkür ederim




The KudoZ network provides a framework for translators and others to assist each other with translations or explanations of terms and short phrases.


See also:

Your current localization setting

English

Select a language

Term search
  • All of ProZ.com
  • Term search
  • Jobs
  • Forums
  • Multiple search