heilpädagogisch

Turkish translation: şifa pedagojisi

11:37 Dec 16, 2007
German to Turkish translations [PRO]
Medical - Medical (general) / pedagoji
German term or phrase: heilpädagogisch
elimde bir broşür var...bazı danışma yerlerini/merkezlerini tanıtan.
bu terimin geçtiği kısımsa;

heilpädagogische Familien...yani tam bir bağlam oluşturmuyor.

şimdiden teşekkürler, hayırlı Pazarlar
Sebla Ronayne
United States
Turkish translation:şifa pedagojisi
Explanation:
heilpädagogische Familien - Özürlü veya sorunlu çocuklara veya gençlere özel eğitim hizmeti veren aileler.
Selected response from:

Gülter Beissel
Germany
Grading comment
çok teşekkürler ve hayırlı bayramlar!
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
5 +1şifa pedagojisi
Gülter Beissel
5ortopedagoji
avicenna


  

Answers


6 hrs   confidence: Answerer confidence 5/5 peer agreement (net): +1
şifa pedagojisi


Explanation:
heilpädagogische Familien - Özürlü veya sorunlu çocuklara veya gençlere özel eğitim hizmeti veren aileler.


    Reference: http://www.google.com/search?hl=tr&q=%C5%9Fifa+pedagojisi&lr...
Gülter Beissel
Germany
Specializes in field
Native speaker of: Native in GermanGerman, Native in TurkishTurkish
PRO pts in category: 76
Grading comment
çok teşekkürler ve hayırlı bayramlar!

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Kalyoncu
1 hr
  -> Teşekkür ederim

7 hrs   confidence: Answerer confidence 5/5
ortopedagoji


Explanation:
Genel olarak, engelli cocuklara yönelik egitim hizmeti verirler fakat calisma sahalari bununla sinirli degildir. Terapist olarak da hizmet verirler.
Genel anlamda belki degistirilimez bir gecmisten yola cikarak, hizmet verdikleri cocuklarin geleceklerini yasanabilir sekilde insa etmelerine yardimci olmaya calisirlar.

avicenna
Germany
Native speaker of: Native in GermanGerman, Native in TurkishTurkish




The KudoZ network provides a framework for translators and others to assist each other with translations or explanations of terms and short phrases.


See also:

Your current localization setting

English

Select a language

Term search
  • All of ProZ.com
  • Term search
  • Jobs
  • Forums
  • Multiple search