Begleitanalytik

Turkish translation: destek analiz

13:47 Jul 6, 2007
German to Turkish translations [PRO]
Medical - Medical: Pharmaceuticals / Farma/Pharmaceutical
German term or phrase: Begleitanalytik
begleitanalytik --- bu nasil bir analitik olayi. devlet tarafindan onaylanmis mi bir analitik yontem mi? Simdiden tesekkürler bilen/yardim eden arkadaslara..
Saygilar
Binnur Tuncel van Pomeren
Germany
Turkish translation:destek analiz
Explanation:
Herhangi bir analizi farklı yöntem, araç veya malzemeler kullanılarak doğrulayan, yani farklı araçlarla aynı sonuca ulaşarak destekleyen ikincil analiz.
Selected response from:

Tekin Arcayurek
Grading comment
süper cok tesekkürler
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
5destek analiz
Tekin Arcayurek
2kişisel analiz uzmanı
serefd


Discussion entries: 1





  

Answers


2 days 18 hrs   confidence: Answerer confidence 2/5Answerer confidence 2/5
begleitanalytik
kişisel analiz uzmanı


Explanation:
bu bir analitik yöntem dir henüz devlet tarafından onaylanıp onaylanmadığı belli değil, fakat yanlış anlmadıysam bunun türkçe de anlamı şöyledir; bir kişinin yanında iken o kişinin tüm yaptıklarını analiz edip ve buna göre o kişiye yada başka kişi ( kişilere ) rapor halinde sunmak.

Example sentence(s):
  • die begleitanalitik besagt ........

    doesnt exist
    doesnt exist
serefd
Turkey
Meets criteria
Native speaker of: Native in GermanGerman, Native in TurkishTurkish
Notes to answerer
Asker: Emailiniz icin tesekkürler: Bakin, TR'deki kisma söyle yazmistim : back up analytics (ENG) - bayer'de bu backup analytics olarak geciyor. TR olarak aciklarsam: Analitik metotlar, bazen her türlü metodun kullanilmasini gerektirmez. iki-üc metot kullandiginizda kimyasal bir bilesimi tespit edebilirsiniz. Bu back-up metotlar da maddenin ne oldugu tespit edilse bile (birincil yöntemlerle) emin olmak icin ikincil yöntemlerin kullanilmasi anlamina gelebilir. Ikincil yöntemler (ya da yedek yöntemler) analitigi diye cevirebiliriz gibi geliyor bana bu yüzden. Ya da bir metotun izleyecegi bir yöntemde (cevredeki kosullardan dolayi: mesela testin yapildigi ortamda kullanilan bir makine bozuk, ya da hava sartlari ve donatilar uygun degil), yine bu ikincil metot kullanilabilir. Kisacasi, her halukarde yukaridaki ceviri mantikli geliyor bana. Kaynak asagidadir: google'a girin ve buna basin back-up analytics begleitanalytik Saygilar-


6 days   confidence: Answerer confidence 5/5
begleitanalytik
destek analiz


Explanation:
Herhangi bir analizi farklı yöntem, araç veya malzemeler kullanılarak doğrulayan, yani farklı araçlarla aynı sonuca ulaşarak destekleyen ikincil analiz.

Tekin Arcayurek
Meets criteria
Native speaker of: Native in TurkishTurkish
PRO pts in category: 4
Grading comment
süper cok tesekkürler




The KudoZ network provides a framework for translators and others to assist each other with translations or explanations of terms and short phrases.


See also:

Your current localization setting

English

Select a language

Term search
  • All of ProZ.com
  • Term search
  • Jobs
  • Forums
  • Multiple search