Substudie

Turkish translation: alt çalışma

08:33 Jan 23, 2008
German to Turkish translations [PRO]
Medical - Medical: Pharmaceuticals
German term or phrase: Substudie
Wenn Sie an dieser Substudie teilnehmen, wird vor dem Randomisierungsbesuch Blut abgenommen.

Önerileriniz için şimdiden teşekkürler!
Gülter Beissel
Germany
Turkish translation:alt çalışma
Explanation:
als wie "substudy" im Englisch
Selected response from:

Ebru Kopf
Turkey
Grading comment
Çok teşekkür ederim.
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
5 +1alt araştırma
Kalyoncu
5 +1alt çalışma
Ebru Kopf
3ikincil etüt veya ikincil inceleme
Kcda


  

Answers


25 mins   confidence: Answerer confidence 5/5 peer agreement (net): +1
alt araştırma


Explanation:
http://www.google.com.tr/search?hl=tr&q=alt araştırma&meta=

--------------------------------------------------
Note added at 41 Min. (2008-01-23 09:15:19 GMT)
--------------------------------------------------

'Randomizasyon öncesi araştırma' şeklinde ifade edildiğini buldum.

- Deney ve kontrol gruplarına girecek olan kişilerin tamamen rastlantısal olarak belirlenmesi esasına dayanır. Randomizasyon öncesi araştırmaya katılma kriterlerinin belirlenmesi gerekir.

http://64.233.183.104/search?q=cache:tALxrfucsPEJ:www.toraks...


Kalyoncu
Turkey
Works in field
Native speaker of: Native in GermanGerman, Native in TurkishTurkish

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Taner Göde: Her ikisi de doğru bence.
2 hrs
  -> teşekkür ederim

42 mins   confidence: Answerer confidence 5/5 peer agreement (net): +1
alt çalışma


Explanation:
als wie "substudy" im Englisch

Example sentence(s):
  • KOBİ Alt Çalışma Grubu’nun KOBİ’lerle ilgili yapmış olduğu çalışma üniversite öğrencilerine duyuruldu.
  • Makro Ekonomi Alt Çalışma Grubunun 13.07.2005 tarihli toplantıda Ekonomi Çalışma Grubuna yaptığı sunuma ilişkin değerlendirmedir

    Reference: http://www.google.com.tr/search?sourceid=navclient&ie=UTF-8&...
    Reference: http://tumnak.org/modules.php?name=News&file=article&sid=13
Ebru Kopf
Turkey
Native speaker of: Turkish
PRO pts in category: 4
Grading comment
Çok teşekkür ederim.

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Taner Göde
2 hrs
  -> teşekkür ederim Taner Bey

4 hrs   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5
ikincil etüt veya ikincil inceleme


Explanation:
Belki bu da olabilir!

Kcda
Native speaker of: Native in EnglishEnglish, Native in TurkishTurkish




The KudoZ network provides a framework for translators and others to assist each other with translations or explanations of terms and short phrases.


See also:

Your current localization setting

English

Select a language

Term search
  • All of ProZ.com
  • Term search
  • Jobs
  • Forums
  • Multiple search