Montagearbeiter

Turkish translation: montaj işçisi

19:44 Apr 8, 2013
German to Turkish translations [PRO]
Tech/Engineering - Petroleum Eng/Sci
German term or phrase: Montagearbeiter
Bir firmanin, aldigi projelerde calistirmak uzere yurtdisina gonderdigi isciler. MOntaj iscisi diye cevirmistim, ama bu terim iscilerin bir sureligine evden uzaklastiklarini belirtmiyor. Mevsimlik isci de olamaz cunku, pamuj toplayanlar ya da yazlari otellerde calisanlar da mevsimlik isci. Montagearbeiter daha cok ornegin petrol kuyularinin kazinmalarinda ya da bir barajin yapiminda calisabilecek kadar vasifli iscilerdir. Herhangi bir fikri olan var mi? Tesekkur ederim.

Nuray
Nuray Sümbültepe
United Kingdom
Turkish translation:montaj işçisi
Explanation:
***

--------------------------------------------------
Note added at 14 Min. (2013-04-08 19:58:36 GMT)
--------------------------------------------------

Montaj işçisi demek, zaten evde uzakta çalışan anlamına gelir, hem Almanca hem de Türkçe'de...
Selected response from:

kazim özdogan
Turkey
Grading comment
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
5 +2montaj işçisi
kazim özdogan
3 +3montaj işçisi
Dagdelen
5gezici işçi
erkehan


  

Answers


11 mins   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5 peer agreement (net): +3
montaj işçisi


Explanation:
Montagearbeiter=assembly worker=montaj işçisi

mevsimlik işçi başka şey => Saisonarbeiter

Dagdelen
Turkey
Native speaker of: Native in GermanGerman, Native in TurkishTurkish

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Vedat ViyanalI
6 hrs
  -> Teşekkürler

agree  Bülent TALAY
8 hrs
  -> Teşekkürler

agree  Kantürk
13 hrs
  -> Teşekkürler

9 mins   confidence: Answerer confidence 5/5 peer agreement (net): +2
montaj işçisi


Explanation:
***

--------------------------------------------------
Note added at 14 Min. (2013-04-08 19:58:36 GMT)
--------------------------------------------------

Montaj işçisi demek, zaten evde uzakta çalışan anlamına gelir, hem Almanca hem de Türkçe'de...

kazim özdogan
Turkey
Native speaker of: Native in TurkishTurkish
PRO pts in category: 4

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Vedat ViyanalI
6 hrs

agree  Kantürk
13 hrs

13 mins   confidence: Answerer confidence 5/5
gezici işçi


Explanation:
..

--------------------------------------------------
Note added at 16 dakika (2013-04-08 20:00:24 GMT)
--------------------------------------------------

"Gezici iş ilanları" na bir bakın.

erkehan
Turkey
Native speaker of: Turkish

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
neutral  Kantürk: Gezici işçiler genellikle Tarım işçileri
1 day 16 hrs




The KudoZ network provides a framework for translators and others to assist each other with translations or explanations of terms and short phrases.


See also:

Your current localization setting

English

Select a language

Term search
  • All of ProZ.com
  • Term search
  • Jobs
  • Forums
  • Multiple search