Hygiene-Schleuse

Turkish translation: Hijyen geçidi / Hijyen hattı / Sanitasyon hattı / Hijyen bariyeri

14:17 Mar 4, 2016
German to Turkish translations [PRO]
Tech/Engineering - Safety
German term or phrase: Hygiene-Schleuse
Der Bereich bietet einen Umkleideraum und eine Hygiene-Schleuse.
selin soyak
Germany
Turkish translation:Hijyen geçidi / Hijyen hattı / Sanitasyon hattı / Hijyen bariyeri
Explanation:
Diğer tavsiye de dahil, pek çok farklı kullanım mevcut. Fakat "hijyen geçidi" olarak daha önceden birkaç glossary'e dahil edilmiş Proz'da. Kolay gelsin seçerken..:)
Selected response from:

WORDISTANBUL
Turkey
Grading comment
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
5 +1Air Lock Sistemi
Kalyoncu
4 +2Hijyen geçidi / Hijyen hattı / Sanitasyon hattı / Hijyen bariyeri
WORDISTANBUL
5 +1Hijyenik Geçiş (Hattı)
Onur Inal


  

Answers


35 mins   confidence: Answerer confidence 5/5 peer agreement (net): +1
Hijyenik Geçiş (Hattı)


Explanation:
Metnin içeriğine göre hijyenik geçiş hattı, hijyenik geçiş turnikesi, hijyenik geçiş ünitesi, hijyenik geçiş sistemi vb. biçimlerde de kullanılabilir.

Bu terimin İngilizcesi hygienic air lock olduğu için hijyenik air lock, hijyenik air lock sistemleri vb. şeklinde kullanalar da var

Onur Inal
Austria
Works in field
Native speaker of: Turkish

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Elif Baykara Narbay
44 mins
  -> Tesekkürler Elif Hanim :)

57 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5 peer agreement (net): +2
Hijyen geçidi / Hijyen hattı / Sanitasyon hattı / Hijyen bariyeri


Explanation:
Diğer tavsiye de dahil, pek çok farklı kullanım mevcut. Fakat "hijyen geçidi" olarak daha önceden birkaç glossary'e dahil edilmiş Proz'da. Kolay gelsin seçerken..:)


    Reference: http://www.proz.com/?sp=gloss/term&id=2199462
WORDISTANBUL
Turkey
Native speaker of: Turkish
PRO pts in category: 4

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Elif Baykara Narbay
22 mins
  -> teşekkürler...

agree  Haluk Erkan: hijyen bariyeri gördüğüm kadarıyla daha yaygın ve uygun
2 days 12 hrs
  -> teşekkürler...

57 mins   confidence: Answerer confidence 5/5 peer agreement (net): +1
Air Lock Sistemi


Explanation:
Air Lock Sistemi
Hijyenik Ortama Geçiş Için Gereken Air Lock Sistemi
http://www.kliterm.com/referanslar/hijyenik-amelyathane-air-...


Air Lock Sistemi
https://www.google.com.tr/search?q=Air Lock Sistemi&oq=Air L...


--------------------------------------------------
Note added at 1 Stunde (2016-03-04 15:18:08 GMT)
--------------------------------------------------

Bu tür işletmeye girdiğimiz kontrollü alanlarda giriş ve çıkış kapısının aynı zamanda açılmasını önlemek için kapılar üzerinde kilit mekanizması bulunur. Buna Aır lock sistemi denir. Bir kapı bir diğeri kapandığında açılabilir. Kapıların açılması ve kapanmasını gösterir ışıklı ikaz sistemleri , çalışan üzerinde kapalı bir yerde kilitli kalma korkusunu önler. Aır-lock sistemleri üzerinde ki kilit mekanizmaları acil durumda By- pass edilecek şekilde tasarım yapılmalıdır. Bunun için kapı üzerine bir acil durum açma butonu yerleştirilmelidir. Yangın anında tüm kapıların kilit sistemleri boşalabileceği gibi lokal olarak kişilerin insiyatifinde açma butonu ile de kilitli kapı açılabilir.
http://www.sektorumdergisi.com/yazarlarimiz/34-namik-yener/1...

Üretim alanında negatif basınçlı bir tartım bölümü ile, otomatik bidon yıkama, çözelti hazırlama, dolum ve ambalajlama bölümleri yer almaktadır. Üretim alanı dış ortamdan tamamen izole edilmiştir ve giriş-çıkışlarda air lock sistemi kullanılmaktadır. Üretim alanları ve su ünitesi epoksi zemin üzerine kuruludur.
http://www.fabrika.hacettepe.edu.tr/fabrikamiz.html


--------------------------------------------------
Note added at 1 Stunde (2016-03-04 15:20:03 GMT)
--------------------------------------------------

(Hava Kilit) sistemi de deniyor. Fakat air lock daha yaygın kullanılıyor.
https://www.google.com.tr/webhp?sourceid=chrome-instant&ion=...


Kalyoncu
Turkey
Native speaker of: Native in GermanGerman, Native in TurkishTurkish

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Elif Baykara Narbay
22 mins
  -> Teşekkür ederim




The KudoZ network provides a framework for translators and others to assist each other with translations or explanations of terms and short phrases.


See also:

Your current localization setting

English

Select a language

Term search
  • All of ProZ.com
  • Term search
  • Jobs
  • Forums
  • Multiple search