Wirkungslogik

Turkish translation: Etki mantığı

13:07 May 7, 2019
German to Turkish translations [Non-PRO]
Social Sciences - Social Science, Sociology, Ethics, etc.
German term or phrase: Wirkungslogik
Die Wirkungslogik des Terrorismus/Vorhabens/Problems.... Burada hangi anlamda kullanılmış acaba Wirkungslogik? Çok teşekkür ederim.
Pınar Atasoy
Turkey
Turkish translation:Etki mantığı
Explanation:
Hedeflenen etkilerin kullanılan girdilere ve sağlanan hizmetlere olan sistemli ilişkisi sayesinde bir projenin işlevselliğini berrak biçimde ortaya koyma sanatı.
Selected response from:

Cenk Başaran
Turkey
Grading comment
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
3 +1Etki mantığı
Cenk Başaran
3temel düşünce/prensip
Onur Inal


  

Answers


29 mins   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5
temel düşünce/prensip


Explanation:
IMHO

Onur Inal
Austria
Native speaker of: Turkish
PRO pts in category: 4

2 hrs   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5 peer agreement (net): +1
Etki mantığı


Explanation:
Hedeflenen etkilerin kullanılan girdilere ve sağlanan hizmetlere olan sistemli ilişkisi sayesinde bir projenin işlevselliğini berrak biçimde ortaya koyma sanatı.

Example sentence(s):
  • Teğet etki mantığı hareketler sisteminin en önemli etkenidir, çünkü teğet etki kısmi değişim oluşturur (http://bilimteknoloji.tv/etiket/etki/)
  • "Etki mantığı" üzerinde amatör düzeyde bir çözümleme alıştırması yaptığım reklamın konu edindiği malı satın alırken yakalarım bazen kendimi. (http://www.oktayaras.com/kirkpare/tr/54406)

    https://de.wikipedia.org/wiki/Wirkungslogik
Cenk Başaran
Turkey
Specializes in field
Native speaker of: Native in EnglishEnglish

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Haluk Erkan
14 hrs




The KudoZ network provides a framework for translators and others to assist each other with translations or explanations of terms and short phrases.


See also:

Your current localization setting

English

Select a language

Term search
  • All of ProZ.com
  • Term search
  • Jobs
  • Forums
  • Multiple search