KudoZ home » German to Bulgarian » Accounting

Provisionsgutschrift

Bulgarian translation: Кредитно известие за комисионна


GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
German term or phrase:Provisionsgutschrift
Bulgarian translation:Кредитно известие за комисионна
Entered by: Станислав (Stanislav) Чалъков (Chalakov)

22:59 Dec 28, 2010
German to Bulgarian translations [PRO]
Bus/Financial - Accounting
German term or phrase: Provisionsgutschrift
Привет, може ли малко помощ за тази дума :)
Hristo Atanasov
Кредитно известие за комисионна
Explanation:
Gutschrift - кредитно известие, Provisionsgutschrift - кредитно известие за комисионна...
Eine Gutschrift ist die Korrektur einer Rechnung (zum Beispiel auf Grund einer Mängelrüge).
Selected response from:

Станислав (Stanislav) Чалъков (Chalakov)
Bulgaria
Grading comment
Благодаря
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
4 +2заверяване на сметка с комисиониklyunchev
4 +2Кредитно известие за комисионна
Станислав (Stanislav) Чалъков (Chalakov)
4изплащане на комисиона
Stefan Stefanov


Discussion entries: 4





  

Answers


23 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5 peer agreement (net): +2
заверяване на сметка с комисиони


Explanation:
По Лингво х3+.

--------------------------------------------------
Note added at 23 mins (2010-12-28 23:23:48 GMT)
--------------------------------------------------

Заб. Думата комисиона като съществително е с едно "н". Прилагателното комисионна (напр. търговия) е с две "н".

klyunchev
Bulgaria
Works in field
Native speaker of: Native in BulgarianBulgarian

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  C_Metschkaroff: При тоз контекст... може и да е така, хипотенузно ;-) ... заверявам; заприходявам
9 hrs
  -> Благодаря!

agree  Ivelina Drakova-Eismann
3 days 21 hrs
  -> Благодаря!

9 hrs   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5 peer agreement (net): +2
Кредитно известие за комисионна


Explanation:
Gutschrift - кредитно известие, Provisionsgutschrift - кредитно известие за комисионна...
Eine Gutschrift ist die Korrektur einer Rechnung (zum Beispiel auf Grund einer Mängelrüge).



    Reference: http://de.wikipedia.org/wiki/Gutschrift
    Reference: http://www.rechnungswesenforum.de/provisionsgutschrift-an-ku...
Станислав (Stanislav) Чалъков (Chalakov)
Bulgaria
Specializes in field
Native speaker of: Native in BulgarianBulgarian
PRO pts in category: 4
Grading comment
Благодаря

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  C_Metschkaroff: При тоз контекст... може и да е така, хипотенузно ;-) ... заверявам; заприходявам; известие за комисиоНа - вж. В. Клюнчев по-горе... ;-)
1 hr
  -> Благодаря!

agree  Petya Gotterke
1 day 2 hrs
  -> Благодаря!

11 hrs   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
изплащане на комисиона


Explanation:
В зависимост от контекста аз бих го превел като -изплащане на комисиона

Stefan Stefanov
Germany
Native speaker of: Native in BulgarianBulgarian