begleieteter Umgang

Bulgarian translation: контакт в присъствие на трето лице

16:00 May 25, 2018
German to Bulgarian translations [PRO]
Law/Patents - Law (general) / Familienrecht
German term or phrase: begleieteter Umgang
das Dokument ist in Deutschland ausgestellt und wird in Bulgarien angewendet.
Nonka Kamenova
Bulgaria
Bulgarian translation:контакт в присъствие на трето лице
Explanation:
Термин от семейното право, касаещ личните контакти на (лишен(и) от родителски права) родител(и) с дете.

--------------------------------------------------
Note added at 7 Stunden (2018-05-25 23:01:50 GMT)
--------------------------------------------------

Но ако родителят, който няма родителските права, представлява непосредствена и съществена заплаха за физическото или емоционално добруване на детето, тогава съдът (не родителят, който има родителските права) може да уреди свиждането с детето да бъде надзиравано от трета страна. (надзираван контакт)
https://wol.jw.org/bg/wol/d/r46/lp-bl/101997883#h=22




--------------------------------------------------
Note added at 7 Stunden (2018-05-25 23:20:17 GMT)
--------------------------------------------------

http://www.vrc.bg/upload/2017/postanoveni/may/gr/20170501/12...

--------------------------------------------------
Note added at 7 Stunden (2018-05-25 23:48:29 GMT)
--------------------------------------------------

Поправка в обяснението. Моля да се чете така:
Термин от семейното право, касаещ личните контакти на родител(и) с дете.

Selected response from:

ebobilov
Grading comment
Danke
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
4контакт в присъствие на трето лице
ebobilov
3 +1с придружител
Willy Obretenov


  

Answers


11 mins   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5 peer agreement (net): +1
с придружител


Explanation:
.

Willy Obretenov
Bulgaria
Native speaker of: Native in BulgarianBulgarian

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Boika Koceva
50 mins

6 hrs   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
контакт в присъствие на трето лице


Explanation:
Термин от семейното право, касаещ личните контакти на (лишен(и) от родителски права) родител(и) с дете.

--------------------------------------------------
Note added at 7 Stunden (2018-05-25 23:01:50 GMT)
--------------------------------------------------

Но ако родителят, който няма родителските права, представлява непосредствена и съществена заплаха за физическото или емоционално добруване на детето, тогава съдът (не родителят, който има родителските права) може да уреди свиждането с детето да бъде надзиравано от трета страна. (надзираван контакт)
https://wol.jw.org/bg/wol/d/r46/lp-bl/101997883#h=22




--------------------------------------------------
Note added at 7 Stunden (2018-05-25 23:20:17 GMT)
--------------------------------------------------

http://www.vrc.bg/upload/2017/postanoveni/may/gr/20170501/12...

--------------------------------------------------
Note added at 7 Stunden (2018-05-25 23:48:29 GMT)
--------------------------------------------------

Поправка в обяснението. Моля да се чете така:
Термин от семейното право, касаещ личните контакти на родител(и) с дете.




    https://de.wikipedia.org/wiki/Begleiteter_Umgang
    https://wol.jw.org/bg/wol/d/r46/lp-bl/101997883#h=22
ebobilov
Native speaker of: Native in BulgarianBulgarian
PRO pts in category: 8
Grading comment
Danke




The KudoZ network provides a framework for translators and others to assist each other with translations or explanations of terms and short phrases.


See also:

Your current localization setting

English

Select a language

Term search
  • All of ProZ.com
  • Term search
  • Jobs
  • Forums
  • Multiple search