KudoZ home » German to Bulgarian » Law/Patents

Schriftsätze

Bulgarian translation: (писмена) молба, п


18:58 Dec 18, 2003
German to Bulgarian translations [PRO]
Law/Patents
German term or phrase: Schriftsätze
Ñòúïêè, êîèòî ñå ïðåäïðèåìàò çà ðåãóëèðàíå íà ùåòèòå ïðè ïúòíî-òðàíñïîðòíî ïðîèçøåñòâèå:

22.1. Gerichtsverfahren in I. Instanz:
22.1.1. Klage
22.1.2. Widerklage
22.1.3. Einreichen Schriftsätze
Maya Todorova
Bulgarian translation:(писмена) молба, п
Explanation:
подаване на писмени молби,
внасяне/подаване на писмено изявление
Selected response from:

Ludmilla Eimer
Germany
Grading comment
Vielen Dank!
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
5(писмена) молба, п
Ludmilla Eimer
4подавам/представям писмено изложение на фактите
shabda


  

Answers


1 hr   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
подавам/представям писмено изложение на фактите


Explanation:
...

--------------------------------------------------
Note added at 2003-12-18 20:42:08 (GMT)
--------------------------------------------------

в случая като съществително

представяне/подаване/връчване

--------------------------------------------------
Note added at 2003-12-18 20:44:30 (GMT)
--------------------------------------------------

в случая като съществително

представяне/подаване/връчване

shabda
Bulgaria
Native speaker of: Bulgarian
PRO pts in pair: 42

2 hrs   confidence: Answerer confidence 5/5
Schriftsдtze
(писмена) молба, п


Explanation:
подаване на писмени молби,
внасяне/подаване на писмено изявление

Ludmilla Eimer
Germany
Native speaker of: Bulgarian
PRO pts in pair: 108
Grading comment
Vielen Dank!