KudoZ home » German to Bulgarian » Law/Patents

Unfallgegner beging Fahrerflucht

Bulgarian translation: участник в произшествието


19:05 Dec 18, 2003
German to Bulgarian translations [PRO]
Law/Patents
German term or phrase: Unfallgegner beging Fahrerflucht
Ñòúïêè çà èçÿñíÿâàíå íà ïúòíî-òðàíñïîðòíî ïðîèçøåñòâèå:

1. Aktenanlage
1.1 Meldung durch Anspruchsteller
1.2 Meldung durch Versicherungsnehmer
1.3 Versicherungsnehmer war alkoholisiert
1.4 Unfallgegner war alkoholisiert
1.5 Versicherungsnehmer beging Fahrerflucht
1.6 Unfallgegner beging Fahrerflucht
Maya Todorova
Bulgarian translation:участник в произшествието
Explanation:
Според Закона за движение по пътищата няма точно дефинирано понятие за участащите в ПТП лица.
Според
чл. 27. "Участник в пътнотранспортно произшествие" е всеки, който е пострадал при произшествието или с поведението си е допринесъл за настъпването му.
Ответник /Beklagter/ е участваща страна напр. в граждански процес.

--------------------------------------------------
Note added at 2 days 1 hr 0 min (2003-12-20 20:05:44 GMT)
--------------------------------------------------

Концентрирах отговора си върху Unfallgegner и забравих останалата част:
Участникът напусна мястото на произшествието без да изчака пристигането на контролните органи.
Selected response from:

Ludmilla Eimer
Germany
Grading comment
Besten Dank!

Не би ли могло да преведем Unfallgegner като "участник в ПТП от противната страна"?

Пожелавам на Вас и на shabda всичко най-хубаво през Новата година!
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
4участник в произшествието
Ludmilla Eimer
4ответникът е извършил бягство от ПТП
shabda


  

Answers


1 hr   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
ответникът е извършил бягство от ПТП


Explanation:
...причинителят на ПТП е извършил бягство

shabda
Bulgaria
Native speaker of: Bulgarian
PRO pts in pair: 42

2 days 46 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
участник в произшествието


Explanation:
Според Закона за движение по пътищата няма точно дефинирано понятие за участащите в ПТП лица.
Според
чл. 27. "Участник в пътнотранспортно произшествие" е всеки, който е пострадал при произшествието или с поведението си е допринесъл за настъпването му.
Ответник /Beklagter/ е участваща страна напр. в граждански процес.

--------------------------------------------------
Note added at 2 days 1 hr 0 min (2003-12-20 20:05:44 GMT)
--------------------------------------------------

Концентрирах отговора си върху Unfallgegner и забравих останалата част:
Участникът напусна мястото на произшествието без да изчака пристигането на контролните органи.

Ludmilla Eimer
Germany
Native speaker of: Bulgarian
PRO pts in pair: 108
Grading comment
Besten Dank!

Не би ли могло да преведем Unfallgegner като "участник в ПТП от противната страна"?

Пожелавам на Вас и на shabda всичко най-хубаво през Новата година!