KudoZ home » German to Bulgarian » Livestock / Animal Husbandry

Steckmoosblock

Bulgarian translation: гъба за рязан цвят


06:57 Apr 24, 2008
German to Bulgarian translations [PRO]
Livestock / Animal Husbandry
German term or phrase: Steckmoosblock
Man nehme einen "Steckmoosblock", welchen ihr in jedem Floristikladen oder sogar in Bauzentren findet. So einen wie diesen hier:
http://img118.imageshack.us/img118/9586/1yd5.jpg

Интересуваме какво точно е Steckmoosblock
Vili Kastrev
Bulgarian translation:гъба за рязан цвят
Explanation:
Ето в този форум:

http://forum.flowersnet.info/viewtopic.php?f=47&t=1068&start...

срещнах понятия като:

гъба за рязан цвят,

каменна вата

Според мен, в случая можем да употребим "гъба за рязан цвят" или "блокче от каменна вата за рязан цвят".

Selected response from:

Maya Todorova
Grading comment
Благодаря!
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
4 +1гъба за рязан цвят
Maya Todorova
4пиафлора
Veneta Georgieva
4аксесоар за аранжиране (на букети, цветя)
Ludmilla Eimer
3блокче мек (мъхест) пенопласт
Trufev


Discussion entries: 1





  

Answers


6 mins   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5
блокче мек (мъхест) пенопласт


Explanation:
Бих го превел така:
http://cgi.ebay.pl/2x-Steckmoosblock-fuer-Gestecke-aller-Art...

Trufev
Bulgaria
Native speaker of: Native in BulgarianBulgarian
PRO pts in category: 4

24 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
аксесоар за аранжиране (на букети, цветя)


Explanation:
Използва се при аранжиране на букети и за запазване свежестта на цветята. Цветята се пъхат просто в това "блокче".

Ludmilla Eimer
Germany
Native speaker of: Bulgarian

39 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5 peer agreement (net): +1
гъба за рязан цвят


Explanation:
Ето в този форум:

http://forum.flowersnet.info/viewtopic.php?f=47&t=1068&start...

срещнах понятия като:

гъба за рязан цвят,

каменна вата

Според мен, в случая можем да употребим "гъба за рязан цвят" или "блокче от каменна вата за рязан цвят".




    Reference: http://forum.flowersnet.info/viewtopic.php?f=47&t=1068&start...
Maya Todorova
Native speaker of: Native in BulgarianBulgarian
PRO pts in category: 4
Grading comment
Благодаря!

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Miglena Loster
2 mins
  -> Благодаря!

42 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
пиафлора


Explanation:
блокче пиафлора, може да има различна форма

Пиафлора - това е цветарска гъба, която може да се използва за аранжиране на сухи или свежи цветя след напояване с вода.

--------------------------------------------------
Note added at 11 Stunden (2008-04-24 18:21:05 GMT)
--------------------------------------------------

Цвят орхидея в пиафлора, поднесен в изненадваща визия. ... Спрей рози в нежно розово, аранжирани в пиафлора със зеленина и гипсофил в малка кошничка. ...
www.elfite.net/index.php?p=commodity&t=2&page=2

Цветята подбрани за направата на букета са красиви рози и хризантеми с кокосова шапка полегнали в декоративна зеленина и в пиафлора . ...
www.911.bg/a2/offers.asp?grid=31319&m=37


    Reference: http://www.digi84.com/bulgarian/products/86/ПИАФЛОРА.html
Veneta Georgieva
Bulgaria
Native speaker of: Native in BulgarianBulgarian