KudoZ home » German to Bulgarian » Marketing

Standort

Bulgarian translation: местоположение, разположение


GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
German term or phrase:Standort
Bulgarian translation:местоположение, разположение
Entered by: Veneta Georgieva

09:24 Oct 14, 2001
German to Bulgarian translations [PRO]
Marketing
German term or phrase: Standort
Standortanalyse fuer das Unternehmen;
Pruefung moeglicher neuer Standorte
Veneta Georgieva
Bulgaria
анализ на местоположението на предприятието
Explanation:
изследване за възможните нови разположения
Selected response from:

grinberg_a
Grading comment
Blagodarya za pomoshta, no bih se radvala i na oshte idei.
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
5анализ на местоположението на предприятиетоgrinberg_a
4МестоположениеLudwig Chekhovtsov


  

Answers


30 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
Местоположение


Explanation:
Анализ на местоположение за предприятие; проучване на възможни нови местоположения

Успех!

Ludwig Chekhovtsov
Native speaker of: Native in RussianRussian, Native in UkrainianUkrainian
PRO pts in pair: 12

15 hrs   confidence: Answerer confidence 5/5
анализ на местоположението на предприятието


Explanation:
изследване за възможните нови разположения

grinberg_a
Native speaker of: Native in RussianRussian, Native in BulgarianBulgarian
PRO pts in pair: 8
Grading comment
Blagodarya za pomoshta, no bih se radvala i na oshte idei.