KudoZ home » German to Bulgarian » Mechanics / Mech Engineering

Kreisbohrer, Lochsaege

Bulgarian translation: боркорона


GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
German term or phrase:Kreisbohrer, Lochsaege
Bulgarian translation:боркорона
Entered by: denchev

13:06 Dec 10, 2010
German to Bulgarian translations [PRO]
Tech/Engineering - Mechanics / Mech Engineering
German term or phrase: Kreisbohrer, Lochsaege
http://www.google.bg/imgres?imgurl=http://www.befestigungsfu...
Извинявам се за простия въпрос, но как се казва това чудо на български?
Willy Obretenov
Bulgaria
Боркорона
Explanation:
Боркорона :-)
Selected response from:

denchev
Grading comment
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
4 +3Боркоронаdenchev
4циркуляр
Julia Kostova
4тръбно свредло
Trufev


Discussion entries: 1





  

Answers


5 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
тръбно свредло


Explanation:
Съществува в различни модификации, но по същество представлява свредло предназначено за пробиване на отвори в плоскости с неголяма дебелина.

Trufev
Bulgaria
Specializes in field
Native speaker of: Native in BulgarianBulgarian
PRO pts in category: 54

7 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5 peer agreement (net): +3
Боркорона


Explanation:
Боркорона :-)

denchev
Specializes in field
Native speaker of: Native in BulgarianBulgarian
PRO pts in category: 4

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Veneta Georgieva
12 mins
  -> Благодаря!

agree  Petya Gotterke
24 mins
  -> Благодаря!

neutral  Trufev: Боркорона е Bohrkrone, има известна разлика все пак.
39 mins
  -> Немците може би правят разлика, но на български съм срещал само този термин.

agree  klyunchev: http://www.google.com/images?hl=en&expIds=17259,18168,27642&...
3 days 8 hrs
  -> Благодаря!

32 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
циркуляр


Explanation:
За Kreisbohrer в интернет дават точно това, което по ринцип се казва циркуляр и представлява накрайник, който се поставя в бормашината и изглежда като перо на трион в незатворен кръг. На накрайника има улеи и обикновено се провада комплект с различни диаметр. В интернет има и Lochbohrer, но него го виждам за първи път и не зная как се казва.


    Reference: http://www.amazon.de/s/?ie=UTF8&keywords=kreisbohrer&tag=goo...
    Reference: http://shop.ebay.de/i.html?_nkw=lochbohrer&rvr_id=1824630194...
Julia Kostova
Specializes in field
Native speaker of: Native in BulgarianBulgarian
PRO pts in category: 5

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
neutral  Trufev: Циркулярът представлява дисков трион и не изглежда като представения на линковете.
15 mins

neutral  Stefan Stefanov: циркуляр е съвсем друго нещо.
8 hrs