Pilzkopf

Bulgarian translation: гъбовидна глава

German to Bulgarian translations [PRO]
Tech/Engineering - Mechanics / Mech Engineering
German term or phrase: Pilzkopf
•Schneller Voranzug der Verschraubung über den gerändelten Pilzkopf.
Maria Ilieva
Bulgaria
Bulgarian translation:гъбовидна глава
Explanation:
„Многоточкова система за сигурност с точки на заключване с „гъбовидна глава“ и подходящ стоманен „секюрити“ насрещник осигуряват защита срещу отваряне отвън. .“

Selected response from:

Maria Popova
Bulgaria
Grading comment
Много благодаря!
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
4заоблена глава
Boika Koceva
4гъбовидна глава
Maria Popova


Discussion entries: 1





  

Answers


7 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
гъбовидна глава


Explanation:
„Многоточкова система за сигурност с точки на заключване с „гъбовидна глава“ и подходящ стоманен „секюрити“ насрещник осигуряват защита срещу отваряне отвън. .“




    https://plast-market.bg/%D0%B1%D0%BB%D0%BE%D0%B3/protivovzlomna-zashtita
    Reference: http://dogramaremont.eu/
Maria Popova
Bulgaria
Works in field
Native speaker of: Native in BulgarianBulgarian
PRO pts in category: 35
Grading comment
Много благодаря!

1 day 19 hrs   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
заоблена глава


Explanation:
като чадърчето на гъбата- това е идеята, само формата

Boika Koceva
Works in field
Native speaker of: Native in BulgarianBulgarian