KudoZ home » German to Bulgarian » Tech/Engineering

Bankverbindung

Bulgarian translation: банкови референции


GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
German term or phrase:Bankverbindung
Bulgarian translation:банкови референции

23:40 Dec 29, 2001
German to Bulgarian translations [Non-PRO]
Tech/Engineering
German term or phrase: Bankverbindung
no
Lina
банкови референции
Explanation:
Банковите референции включват: името на банката, банковия клон, банковия код, № на банковата сметка, името на собственика на сметката ....
Selected response from:

Veneta Georgieva
Bulgaria
Grading comment
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
4банкови референции
Veneta Georgieva
4danni sa identifikazija na bankova smetkaStoyan Dinev, Prof. Dr.


  

Answers


4 days   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
danni sa identifikazija na bankova smetka


Explanation:
danni,neobxodimi sa identifikazija na bankova smetka kato banka, klon na bankata,nomer na smetka i t.n.

Stoyan Dinev, Prof. Dr.
PRO pts in pair: 8

4 days   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
банкови референции


Explanation:
Банковите референции включват: името на банката, банковия клон, банковия код, № на банковата сметка, името на собственика на сметката ....

Veneta Georgieva
Bulgaria
Native speaker of: Native in BulgarianBulgarian
PRO pts in pair: 490