KudoZ home » German to Bulgarian » Tech/Engineering

Erfassung

Bulgarian translation: Обхващане, схващане, регистрация,завземане, закупуване


GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
German term or phrase:Erfassung
Bulgarian translation:Обхващане, схващане, регистрация,завземане, закупуване

23:42 Dec 29, 2001
German to Bulgarian translations [Non-PRO]
Tech/Engineering
German term or phrase: Erfassung
no
Lina
обхващане
Explanation:
Обхващане, схващане, регистрация,завземане, закупуване ...

Erfassung (на руски) =
1. понимание, схватывание
2. охват; учёт; регистрация
Erfassung des Bedarfs — учёт спроса [потребности]
3. (в радиолокации) захват (цели); обнаружение (объекта, цели)
4. с.-х. закупка; заготовки, поставки (von D чего-л.)

Selected response from:

Ludwig Chekhovtsov
Grading comment
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
4упрекWilly Obretenov
4обхващанеLudwig Chekhovtsov


  

Answers


18 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
обхващане


Explanation:
Обхващане, схващане, регистрация,завземане, закупуване ...

Erfassung (на руски) =
1. понимание, схватывание
2. охват; учёт; регистрация
Erfassung des Bedarfs — учёт спроса [потребности]
3. (в радиолокации) захват (цели); обнаружение (объекта, цели)
4. с.-х. закупка; заготовки, поставки (von D чего-л.)



Ludwig Chekhovtsov
Native speaker of: Native in RussianRussian, Native in UkrainianUkrainian
PRO pts in pair: 12

6 hrs   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
упрек


Explanation:
Драга Лина,
Считам за неетично да се залива ПРЕВОДАЧЕСКИ саит със стотина въпроса, между които елементарни думи като Sitzung, Steuer и т.н. Моля пестете ни пощенските кутии!

Willy Obretenov
Bulgaria
Native speaker of: Native in BulgarianBulgarian
PRO pts in pair: 91