KudoZ home » German to Bulgarian » Tech/Engineering

Vorlauf

Bulgarian translation: изпреварване


23:53 Dec 29, 2001
German to Bulgarian translations [Non-PRO]
Tech/Engineering
German term or phrase: Vorlauf
no
Lina
Bulgarian translation:изпреварване
Explanation:
Vorlauf m -(e)s, ..lдufe
1. спорт. предварительный забег [заезд]
2. тк. sg опережение (тж. воен.); задел (на производстве и т. п.)
wissenschaftlich-technischer Vorlauf — научно-технический задел, научно-техническое опережение
3. тк. sg ускоренная перемотка вперёд (магнитофонной ленты)
4. тк. sg тех. предварительный пуск
5. тк. sg начальный период спуска (корабля) на воду

Selected response from:

Ludwig Chekhovtsov
Grading comment
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
4Подаване към вътрешната инсталация / при отоплителни системиbinkachen
4изпреварванеLudwig Chekhovtsov


  

Answers


2 hrs   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
изпреварване


Explanation:
Vorlauf m -(e)s, ..lдufe
1. спорт. предварительный забег [заезд]
2. тк. sg опережение (тж. воен.); задел (на производстве и т. п.)
wissenschaftlich-technischer Vorlauf — научно-технический задел, научно-техническое опережение
3. тк. sg ускоренная перемотка вперёд (магнитофонной ленты)
4. тк. sg тех. предварительный пуск
5. тк. sg начальный период спуска (корабля) на воду



Ludwig Chekhovtsov
Native speaker of: Native in RussianRussian, Native in UkrainianUkrainian
PRO pts in pair: 12

4683 days   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
Подаване към вътрешната инсталация / при отоплителни системи


Explanation:
При отоплителни системи:
Vorlauf - Подаване към вътрешната инсталация (водата която излиза от котела) - гореща
Rücklauf - връщаща вода (водата която влиза в котела) - охладена

binkachen
Bulgaria
Native speaker of: Native in BulgarianBulgarian