KudoZ home » German to Bulgarian » Tech/Engineering

Rueckfrage

Bulgarian translation: запитване


00:10 Dec 30, 2001
German to Bulgarian translations [Non-PRO]
Tech/Engineering
German term or phrase: Rueckfrage
no
Lina
Bulgarian translation:запитване
Explanation:
допълнително запитване
Rückfrage f =, -n
(дополнительный) запрос, переспрос

Selected response from:

Ludwig Chekhovtsov
Grading comment
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
5допълнително запитванеgrinberg_a
5Frage в SAP терминологията означава заявка, обръщение към базата от данниComtrans1
4запитванеLudwig Chekhovtsov


  

Answers


1 hr   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
запитване


Explanation:
допълнително запитване
Rückfrage f =, -n
(дополнительный) запрос, переспрос



Ludwig Chekhovtsov
Native speaker of: Native in RussianRussian, Native in UkrainianUkrainian
PRO pts in pair: 12

3 days 15 hrs   confidence: Answerer confidence 5/5
Frage в SAP терминологията означава заявка, обръщение към базата от данни


Explanation:
Frage в SAP терминологията означава заявка, обръщение към базата от данни

Comtrans1
Native speaker of: Native in BulgarianBulgarian
PRO pts in pair: 16

8 days   confidence: Answerer confidence 5/5
допълнително запитване


Explanation:
овикновено се използва за доизясняване например: bei Rueckfragen stehe ich gerne zur Verfuegung

grinberg_a
Native speaker of: Native in RussianRussian, Native in BulgarianBulgarian
PRO pts in pair: 8