KudoZ home » German to Bulgarian » Tech/Engineering

Aussenstand

Bulgarian translation: несъбрано вземане


GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
German term or phrase:Aussenstand
Bulgarian translation:несъбрано вземане

23:49 Jan 26, 2002
German to Bulgarian translations [Non-PRO]
Tech/Engineering
German term or phrase: Aussenstand
Äåáèòîðñêè çàäúëæåíèÿ?
eng account receivable
ru äåáèòîðñêèå çàäîëæåíîñòè
Lina
несъбрано вземане
Explanation:
разбира се горното също е вярно,но в частен случай.
Selected response from:

grinberg_a
Grading comment
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
5несъбрано вземанеgrinberg_a
4закъснениеWilly Obretenov
4задлъжнялостLudwig Chekhovtsov


  

Answers


40 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
задлъжнялост


Explanation:
дебиторска задлъжнялост
дебиторски задлъжнялости
"Руско-български и българско-руски икономически речник" (под ред. к.ик.н. Ф.Алев (НРБ)),Москва, 1990

Ludwig Chekhovtsov
Native speaker of: Native in RussianRussian, Native in UkrainianUkrainian
PRO pts in pair: 12

9 hrs   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
закъснение


Explanation:
Съгласен съм, разбира се, със задлъжнялост, но може да бъде и закъсняване на плащането.

Willy Obretenov
Bulgaria
Native speaker of: Native in BulgarianBulgarian
PRO pts in pair: 91

2 days 10 hrs   confidence: Answerer confidence 5/5
несъбрано вземане


Explanation:
разбира се горното също е вярно,но в частен случай.

grinberg_a
Native speaker of: Native in RussianRussian, Native in BulgarianBulgarian
PRO pts in pair: 8