KudoZ home » German to Croatian » Architecture

Gebäudehüllen

Croatian translation: omotač(i) zgrade


12:14 Feb 14, 2012
German to Croatian translations [PRO]
Architecture
German term or phrase: Gebäudehüllen
"Gebäudehüllen aus Metall"

Koliko je točno to prevesti kao "omotnica zgrade" ili "ljuska zgrade"?
Ivana Bojcic
Croatia
Croatian translation:omotač(i) zgrade
Explanation:
http://www.energieagentur-zollernalb.de/pb/,Lde/97510.html

Gebäudehülle, tj. omotač zgrade spadaju zapravo: Dach, die Außenwände, die Fenster und die Kellerdecke


upravitelj.bloger.hr/post/izolacija-omotaca-zgrade.../1035325.aspxSpremljeno u privremenu memoriju

Osječki arhitekt Željko Koški, projektant prve pasivne kuće u Hrvatskoj, kaže da je najvažniji omotač zgrade, dakle krov, zidovi i podovi.
Selected response from:

Tatjana Kovačec
Croatia
Grading comment
Pitala sam jednu poznanicu arhitekticu, kaže da je u redu i omotač i ovojnica, hvala!
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
5omotač(i) zgrade
Tatjana Kovačec
4ovojnica/e zgrade
Ivana Kahle


  

Answers


29 mins   confidence: Answerer confidence 5/5
omotač(i) zgrade


Explanation:
http://www.energieagentur-zollernalb.de/pb/,Lde/97510.html

Gebäudehülle, tj. omotač zgrade spadaju zapravo: Dach, die Außenwände, die Fenster und die Kellerdecke


upravitelj.bloger.hr/post/izolacija-omotaca-zgrade.../1035325.aspxSpremljeno u privremenu memoriju

Osječki arhitekt Željko Koški, projektant prve pasivne kuće u Hrvatskoj, kaže da je najvažniji omotač zgrade, dakle krov, zidovi i podovi.


Tatjana Kovačec
Croatia
Works in field
Native speaker of: Native in CroatianCroatian
PRO pts in category: 20
Grading comment
Pitala sam jednu poznanicu arhitekticu, kaže da je u redu i omotač i ovojnica, hvala!

53 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
ovojnica/e zgrade


Explanation:
http://fasade.hr/hr/za-projektante/trendovi/149-funkcija-i-p...
Ovojnicom zgrade može se nazvati površina koja odvaja unutarnji (klimatizirani) prostor od utjecaja vanjskog prostora.

http://fasade.hr/hr/energetska-uinkovitost/95-energija-i-eko...

http://fasade.hr/hr/za-projektante/trendovi/149-funkcija-i-p...
Iako su tradicionalni materijali još uvijek u uporabi – krovovi su još uvijek rađeni od bakra i škriljevca, i zidovi koriste prirodni kamen – ovojnica zgrade je primarna meta za inovacije od početka dvadesetog stoljeća. Inovacije su bile najznačajnije u sistemima fasada i ostakljenja, pokretane četirima glavnim uzrocima:

http://www.ee.undp.hr/index.php?option=com_content&view=arti...
Prozor je najdinamičniji dio vanjske ovojnice zgrade, koji istovremeno djeluje i kao prijemnik koji propušta Sunčevu energiju u prostor te kao zaštita od vanjskih utjecaja i toplinskih gubitaka.

http://www.elma.hr/component/content/article/47-feature/164-...
Gubici grijanja su izračunati za ovojnicu zgrade i za usporedbu s podacima o realnoj potrošnji energije.

http://de.wikipedia.org/wiki/Fassade
Die Fassade (von ital.: facciata, ursprüngl. von lat.: facies: Angesicht) ist ein gestalteter, oft repräsentativer Teil der sichtbaren Hülle oder Außenhaut eines Gebäudes.

Ivana Kahle
Croatia
Specializes in field
Native speaker of: Native in CroatianCroatian
PRO pts in category: 4
Notes to answerer
Asker: Puno hvala!