International Translation Day 2017

Join ProZ.com/TV for a FREE event on September 26-27th celebrating International Translation Day! 50+ hours of content, Chat, Live Q&A & more. Join 1,000's of linguists from around the globe as ProZ.com/TV celebrates International Translation Day.

Click for Full Participation
KudoZ home » German to Croatian » Automotive / Cars & Trucks

Gutschriftregelung

Croatian translation: načelo/propis knjižnog odobrenja


GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
German term or phrase:Gutschriftregelung
Croatian translation:načelo/propis knjižnog odobrenja
Entered by: Tatjana Kovačec

06:48 Apr 23, 2008
German to Croatian translations [PRO]
Tech/Engineering - Automotive / Cars & Trucks
German term or phrase: Gutschriftregelung
Gutschriftsregelung für Gewährleistungsfälle mit rücklieferpflichtigen Teilen, gilt für MAN Servicewerkstätten in Deutschland und Importeursgesellschaften (ausgenommen Länder mit individuellen Regelungen)
dkalinic
princip/propis knjižnog odobrenja
Explanation:
Nisam sigurna, ali mislim da bi se moglo raditi o sljedećem:

Knjižno odobrenje najlakše izradimo iz izvornog dokumenta za primili izdavanje robe, ... Na osnovu reklamacije kupca izradimo knjižno odobrenje....
help.datalab.hr/p50/000719.html - 5k

Zamjena proizvoda kupcu, dobavljač nam priznaje knjižno odobrenje ... Knjižno odobrenje dobavljača moramo evidentirati kao prijem artikla s NEGATIVNOM ....
help.datalab.hr/p50/001078.html - 14k

knjižno odobrenje = eng. credit note = de. Gutschrift
bob.proz.com/kudoz/1007444?float=1 - 29k -

www.wikiwords.org/dictionary/knjižno_odobrenje/418846/18888... - 72k
Selected response from:

Tatjana Kovačec
Croatia
Grading comment
Hvala, Tatjana. To je to. Jedno bih umjesto princip upotrijebio načelo.
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
3 +2princip/propis knjižnog odobrenja
Tatjana Kovačec
3princip bonifikacije
Sandra Mag. phil. Harbas


  

Answers


20 mins   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5
princip bonifikacije


Explanation:
Ja bih to prevela kao princip ili pravilo bonifikacije.

Sandra Mag. phil. Harbas
Austria
Works in field
Native speaker of: Native in BosnianBosnian
PRO pts in category: 12

34 mins   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5 peer agreement (net): +2
princip/propis knjižnog odobrenja


Explanation:
Nisam sigurna, ali mislim da bi se moglo raditi o sljedećem:

Knjižno odobrenje najlakše izradimo iz izvornog dokumenta za primili izdavanje robe, ... Na osnovu reklamacije kupca izradimo knjižno odobrenje....
help.datalab.hr/p50/000719.html - 5k

Zamjena proizvoda kupcu, dobavljač nam priznaje knjižno odobrenje ... Knjižno odobrenje dobavljača moramo evidentirati kao prijem artikla s NEGATIVNOM ....
help.datalab.hr/p50/001078.html - 14k

knjižno odobrenje = eng. credit note = de. Gutschrift
bob.proz.com/kudoz/1007444?float=1 - 29k -

www.wikiwords.org/dictionary/knjižno_odobrenje/418846/18888... - 72k

Tatjana Kovačec
Croatia
Specializes in field
Native speaker of: Native in CroatianCroatian
PRO pts in category: 408
Grading comment
Hvala, Tatjana. To je to. Jedno bih umjesto princip upotrijebio načelo.

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Kristina Kolic: i ja bih svakako stavila "načelo"
1 hr
  -> Hvala!

agree  Dubravka Hrastovec
1 hr
  -> Hvala!