KudoZ home » German to Croatian » Automotive / Cars & Trucks

Schaltvorgänge

Croatian translation: prebacivanje stupnjeva prijenosa


GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
German term or phrase:Schaltvorgänge
Croatian translation:prebacivanje stupnjeva prijenosa
Entered by: Darko Kolega

13:05 Dec 10, 2010
German to Croatian translations [PRO]
Tech/Engineering - Automotive / Cars & Trucks / questionnaire
German term or phrase: Schaltvorgänge
Vermeidung unnötiger Schaltvorgänge bei Kurvenfahrten.

mijenjanja brzina? ili općenito
Darko Kolega
Croatia
prebacivanje stupnjeva prijenosa
Explanation:
prebacivanje stupnjeva prijenosa

Pokazivač promjene brzina označava prikladni trenutak za prebacivanje stupnja prijenosa. Druga funkcija daje informacije o tome koliko koji ...
www.automotorisport.hr/vijesti/audi-tt-redizajn

mijenjanje brzina pripada kolokvijalnom jeziku
prebacivanje stupnjeva prijenosa je standardni jezik

--------------------------------------------------
Note added at 53 mins (2010-12-10 13:59:06 GMT)
--------------------------------------------------

Radi se o automatskom mjenjaču sa sedam stupnjeva prijenosa koji je težak 79 kg, a kombinira iznimno brzo prebacivanje stupnjeva prijenosa, ...
www2.autoportal.hr/201011169369/...i.../menu-id-65.html
Selected response from:

Vesna Zivcic
Grading comment
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
5 +3prebacivanje stupnjeva prijenosa
Vesna Zivcic
5 +1mijenjanje brzina
violeta komazec
5 +1mijenjanje brzine
Aleksandar Ristić
5promjena brzine
iNekic


  

Answers


32 mins   confidence: Answerer confidence 5/5 peer agreement (net): +1
mijenjanje brzine


Explanation:
Izbjegavanje nepotrebnog mijenjanja brzine pri vožnji u krivinama.

Aleksandar Ristić
Switzerland
Specializes in field
Native speaker of: Native in SerbianSerbian, Native in CroatianCroatian
PRO pts in category: 18

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Ivana Kahle: Mijenjanje brzina u ZAVOJIMA.
23 mins

34 mins   confidence: Answerer confidence 5/5 peer agreement (net): +1
mijenjanje brzina


Explanation:
mijenjanje brzina u krivinama

Example sentence(s):
  • Najbolje je promeniti u potrebnu brzinu pre ulaska u krivinu. Ali nekada je menjanje brzine u krivini neophodno.

    Reference: http://de.wikipedia.org/wiki/Schaltvorgang
    Reference: http://www.motorri.com/SMF/index.php?topic=261.0
violeta komazec
Specializes in field
Native speaker of: Native in SerbianSerbian, Native in GermanGerman

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Ivana Kahle: Mijenjanje brzina u ZAVOJIMA
21 mins

53 mins   confidence: Answerer confidence 5/5 peer agreement (net): +3
prebacivanje stupnjeva prijenosa


Explanation:
prebacivanje stupnjeva prijenosa

Pokazivač promjene brzina označava prikladni trenutak za prebacivanje stupnja prijenosa. Druga funkcija daje informacije o tome koliko koji ...
www.automotorisport.hr/vijesti/audi-tt-redizajn

mijenjanje brzina pripada kolokvijalnom jeziku
prebacivanje stupnjeva prijenosa je standardni jezik

--------------------------------------------------
Note added at 53 mins (2010-12-10 13:59:06 GMT)
--------------------------------------------------

Radi se o automatskom mjenjaču sa sedam stupnjeva prijenosa koji je težak 79 kg, a kombinira iznimno brzo prebacivanje stupnjeva prijenosa, ...
www2.autoportal.hr/201011169369/...i.../menu-id-65.html

Vesna Zivcic
Specializes in field
Native speaker of: Croatian
PRO pts in category: 48

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Ivana Kahle: Ovo je tehnički najbolje. Mijenjanje brzina je OK za čitatelje koji nisu tehnički potkovani.
4 mins

agree  Ivana Zuppa-Baksa: Slažem se s Ivanom!
49 mins

agree  Ana Kübli
2 hrs

3 hrs   confidence: Answerer confidence 5/5
Schaltvorgang
promjena brzine


Explanation:
izbjegavanje nepotrebnih promjena brzine u zavojima - bila bi to ležernija, govorna varijanta - inače "promjena/izmjena stupnja prijenosa", ako želite precizniji tehnički stil.

iNekic
Croatia
Specializes in field
Native speaker of: Croatian
PRO pts in category: 162