KudoZ home » German to Croatian » Automotive / Cars & Trucks

kartellierte Richtpreise

Croatian translation: orijentacijske, slobodne tržišne cijene


GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
German term or phrase:kartellierte Richtpreise
Croatian translation:orijentacijske, slobodne tržišne cijene
Entered by: Darko Kolega

16:14 Feb 14, 2012
German to Croatian translations [PRO]
Marketing - Automotive / Cars & Trucks / ponude
German term or phrase: kartellierte Richtpreise
Alle Preisangaben sind nicht kartellierte Richtpreise inkl. MwSt. und exklusive Montage, falls nicht anders aufgeführt.

kartelirana osnovna cijena???
Darko Kolega
Croatia
orijentacijske, slobodne tržišne cijene
Explanation:
http://www.aztn.hr/uploads/documents/rjenik.pdf

kartelne cijene = monopolne cijene. Cijene koje su
dogovorili članovi ~kartela.
Kartel je i sporazum poduzetnika

izvozni kartel (engl. export cartel) oblik javnog ~kartela. Riječ je o sporazumu
poduzetnika o utvrđivanju posebnih izvoznih cijena i/ili o podjeli izvoznih tržišta

kartel (engl. cartel; ring; franc. entente; njem. Kartell; Ring) formalni sporazum između tržišnih takmaca čija je svrha ograničavanje ili potpuno isključivanje
tržišnog natjecanja između sudionika sporazuma s ciljem da povećavanjem cijena
ostvare dodatni, značajno povećani profit (engl. excess profit). U najširem je smislu
kartel jedan od oblika ~koluzije.

ovo je moj slobodan prijevod, nicht kartellierte zapravo znači da nisu monopolne cijene pa sam prema podjeli cijena: http://limun.hr/main.aspx?id=9797 odabrana slobodne tržišne cijene. može se prevesti i nekako opisno: nisu monopolne, nisu određene unutar poduzetnica...


--------------------------------------------------
Note added at 2 hrs (2012-02-14 18:57:49 GMT)
--------------------------------------------------

nicht kartellierte Richtpreise = orijentacijske, slobodne tržišne cijene
Selected response from:

Tatjana Kovačec
Croatia
Grading comment
hvala
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
4orijentacijske, slobodne tržišne cijene
Tatjana Kovačec
4Kartelom definirane smjernice cijena
Radic Vojislav


Discussion entries: 3





  

Answers


50 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
Kartelom definirane smjernice cijena


Explanation:
Kartelom definirane smjernice cijena

kar|tel|lie|ren <sw.V.; hat> (Wirtsch.): in Kartellen (1) zusammenfassen: kartellierte (durch ein Kartell festgelegte) Preise.

© Duden - Deutsches Universalwörterbuch 2007

Radic Vojislav
Specializes in field
Native speaker of: Native in SerbianSerbian

1 hr   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
orijentacijske, slobodne tržišne cijene


Explanation:
http://www.aztn.hr/uploads/documents/rjenik.pdf

kartelne cijene = monopolne cijene. Cijene koje su
dogovorili članovi ~kartela.
Kartel je i sporazum poduzetnika

izvozni kartel (engl. export cartel) oblik javnog ~kartela. Riječ je o sporazumu
poduzetnika o utvrđivanju posebnih izvoznih cijena i/ili o podjeli izvoznih tržišta

kartel (engl. cartel; ring; franc. entente; njem. Kartell; Ring) formalni sporazum između tržišnih takmaca čija je svrha ograničavanje ili potpuno isključivanje
tržišnog natjecanja između sudionika sporazuma s ciljem da povećavanjem cijena
ostvare dodatni, značajno povećani profit (engl. excess profit). U najširem je smislu
kartel jedan od oblika ~koluzije.

ovo je moj slobodan prijevod, nicht kartellierte zapravo znači da nisu monopolne cijene pa sam prema podjeli cijena: http://limun.hr/main.aspx?id=9797 odabrana slobodne tržišne cijene. može se prevesti i nekako opisno: nisu monopolne, nisu određene unutar poduzetnica...


--------------------------------------------------
Note added at 2 hrs (2012-02-14 18:57:49 GMT)
--------------------------------------------------

nicht kartellierte Richtpreise = orijentacijske, slobodne tržišne cijene

Tatjana Kovačec
Croatia
Specializes in field
Native speaker of: Native in CroatianCroatian
PRO pts in category: 408
Grading comment
hvala