KudoZ home » German to Croatian » Botany

Doppelfederdülle

Croatian translation: grlo s dvostrukim prorezom


GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
German term or phrase:Doppelfederdülle
Croatian translation:grlo s dvostrukim prorezom
Entered by: Darko Kolega

10:05 Feb 15, 2012
German to Croatian translations [PRO]
Tech/Engineering - Botany / ručni alat za vrt
German term or phrase: Doppelfederdülle
Extra lange Doppelfederdülle


vrtlarska štihača - ovo je dio...kako nazvati Duelle = ??
Darko Kolega
Croatia
grlo s dvostrukim prorezom
Explanation:
(prihvatno) grlo/utor s dvostrukim prorezom

gledala sam malo slike http://baustoffe.baucompany24.de/272/317/322/baustelle-betri... i zaključila o čemu se radi.
nema sama štihača dva utora, nego to grlo za držak ima dva proreza, procijepa, kako god.
opreka tome je Rohrdülle - cjevasto grlo, također na toj stranici
Selected response from:

Lucija Raković
Grading comment
Hvala
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
4grlo s dvostrukim prorezom
Lucija Raković
3štihača sa obostranim nagazom
Radic Vojislav


Discussion entries: 3





  

Answers


1 hr   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5
štihača sa obostranim nagazom


Explanation:
štihača sa obostranim nagazom

štihača koja se koristi i lijevom i desnom nogom…


http://www.bigbux.de/product/68/1513083/Damenspaten-Mit-Lack...


--------------------------------------------------
Note added at 6 hrs (2012-02-15 16:08:41 GMT)
--------------------------------------------------

Ono: Dülle znači mjesto za držalicu, koje uglavnom nije okruglo, nego je poluotvorenog tipa pa u mome rješenju se i ne pominje jer nema potrebe. Važno je da se ova štihača koristi i lijevom i desnom nogom (a ne samo npr. desnom ).

--------------------------------------------------
Note added at 6 hrs (2012-02-15 16:10:16 GMT)
--------------------------------------------------

http://www.shw-fr.de/ice/ice_schneeschieber_aus_kunststoff.h...


Radic Vojislav
Native speaker of: Native in SerbianSerbian

22 hrs   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
grlo s dvostrukim prorezom


Explanation:
(prihvatno) grlo/utor s dvostrukim prorezom

gledala sam malo slike http://baustoffe.baucompany24.de/272/317/322/baustelle-betri... i zaključila o čemu se radi.
nema sama štihača dva utora, nego to grlo za držak ima dva proreza, procijepa, kako god.
opreka tome je Rohrdülle - cjevasto grlo, također na toj stranici

Lucija Raković
Native speaker of: Native in CroatianCroatian
PRO pts in category: 12
Grading comment
Hvala
Notes to answerer
Asker: ima i duplih alatki, no ovaj prijedlog je sasvim na mjestu - hvala!