KudoZ home » German to Croatian » Business/Commerce (general)

Dienstleistungsgesellschaft

Croatian translation: društvo usluga


GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
German term or phrase:Dienstleistungsgesellschaft
Croatian translation:društvo usluga
Entered by: barbie84

11:03 Mar 21, 2007
German to Croatian translations [PRO]
Bus/Financial - Business/Commerce (general)
German term or phrase: Dienstleistungsgesellschaft
Der Trend zu einer Dienstleistungsgesellschaft kam ins Stocken.
barbie84
društvo usluga
Explanation:
"Tema doktorskog rada: "Društvo usluga - Promjene u socio-profesionalnoj strukturi hrvatskog društva od 1971. do 2001." www.pilar.hr/Glavne/Zaposlenici/Asistenti/perackovic.htm

"Društvo usluga nije isto što i informacijsko društvo: neke su usluge orijentirane baratanju robom (npr. prodaja, hoteli i restorani), doksu druge orijentirane baratanju informacijama (npr. komunikacije, bankarstvo, uprava, obrazovanje). "

"U pojmovno-teorijskom središtu nacrta disertacije nalazi se koncept “društva usluga” kako ga utemeljuju Castells i Singleman, što disertaciju s početno demografskih pomiče u prostor sociologijskog tumačenja društvenih promjena. Glavno je istraživačko pitanje disertacije sadržano u dvojbi: približava li se hrvatsko društvo prema svojim promjenama u socioprofesionalnoj strukturi postindustrijskom tipu društvenog razvitka i postaje li društvom usluga?"
www.ffzg.hr/vijece/12sj0102-dnr.htm
www.revija-socijalna-politika.com/ojs2/index.php/rsp/articl...
Selected response from:

Vesna Zivcic
Grading comment
Danke!!
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
4 +2uslužno društvo
Tatjana Kovačec
5društvo usluga
Vesna Zivcic


  

Answers


10 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5 peer agreement (net): +2
uslužno društvo


Explanation:
www.hr/wwwhr/business/finance/accounting/index.hr.html
npr.

Tatjana Kovačec
Croatia
Specializes in field
Native speaker of: Native in CroatianCroatian
PRO pts in category: 40

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Kristina Kolic
1 hr

agree  dkalinic
3 hrs

agree  Lara Adamenko
7 hrs

disagree  Vesna Zivcic: da se radi o poslovnom obliku, ovo bi bio odgovarajući prijevod; međutim, radi se o sociološkom pojmu
9 hrs

9 hrs   confidence: Answerer confidence 5/5
društvo usluga


Explanation:
"Tema doktorskog rada: "Društvo usluga - Promjene u socio-profesionalnoj strukturi hrvatskog društva od 1971. do 2001." www.pilar.hr/Glavne/Zaposlenici/Asistenti/perackovic.htm

"Društvo usluga nije isto što i informacijsko društvo: neke su usluge orijentirane baratanju robom (npr. prodaja, hoteli i restorani), doksu druge orijentirane baratanju informacijama (npr. komunikacije, bankarstvo, uprava, obrazovanje). "

"U pojmovno-teorijskom središtu nacrta disertacije nalazi se koncept “društva usluga” kako ga utemeljuju Castells i Singleman, što disertaciju s početno demografskih pomiče u prostor sociologijskog tumačenja društvenih promjena. Glavno je istraživačko pitanje disertacije sadržano u dvojbi: približava li se hrvatsko društvo prema svojim promjenama u socioprofesionalnoj strukturi postindustrijskom tipu društvenog razvitka i postaje li društvom usluga?"
www.ffzg.hr/vijece/12sj0102-dnr.htm
www.revija-socijalna-politika.com/ojs2/index.php/rsp/articl...


Vesna Zivcic
Works in field
Native speaker of: Croatian
PRO pts in category: 4
Grading comment
Danke!!