International Translation Day 2017

Join ProZ.com/TV for a FREE event on September 26-27th celebrating International Translation Day! 50+ hours of content, Chat, Live Q&A & more. Join 1,000's of linguists from around the globe as ProZ.com/TV celebrates International Translation Day.

Click for Full Participation
KudoZ home » German to Croatian » Chemistry; Chem Sci/Eng

Quid

Croatian translation: Količina sastojaka / Izjava o količini sastojaka / Izjava o kvantitativnom udjelu sastojaka


GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
German term or phrase:Quid - Quantitative Ingredients Declaration
Croatian translation:Količina sastojaka / Izjava o količini sastojaka / Izjava o kvantitativnom udjelu sastojaka
Entered by: Kristina Kolic

11:23 Nov 11, 2008
German to Croatian translations [PRO]
Science - Chemistry; Chem Sci/Eng / Ingredients
German term or phrase: Quid
Zutaten Quid
Reis 40%
Ivana Zuppa-Baksa
Croatia
Količina sastojaka / Izjava o količini sastojaka / Izjava o kvantitativnom udjelu sastojaka
Explanation:
Ne znam koji je širi kontekst te zbog toga predlažem oba rješenja, s tim da bi "izjava o količini sastojaka" više odgovarala našim pravilnicima i naročito ako se radi o tekstu deklaracije nekog proizvoda onda bih tu stavila "Količina sastojaka", dok "izjava o kvantitativnom udjelu sastojaka" bi bila više opisna i odgovarala nekom tekstu u kojemu se opisuje regulativa.

"QUID (Quantitative Ingredient Declaration)
(...)
The quantity should be expressed as a percentage (%)"
http://www.hants.gov.uk/regulatory/tradingstandards/quid.htm...

"A QUID declaration shows the percentage of an ingredient or category of ingredients in a product. Such a declaration enables a consumer to make a more informed choice from similar products."
http://tradingstandards.org.uk/Guidance/Guidance files/FOOD/...

Iz hrvatskog pravilnika o hrani:
"Članak 6. - Deklaracija zapakirane hrane mora sadržavati sljedeće podatke:
1. naziv hrane pod kojim se hrana prodaje (u daljnjem tekstu: naziv hrane);
2. popis sastojaka;
3. količinu određenih sastojaka ili kategoriju sastojaka;"
(...)
Članak 25. - Količina sastojka ili kategorije sastojaka iz članka 24. ovoga Pravilnika mora biti izražena kao postotak (%) i mora odgovarati količini sastojka ili kategorije sastojaka u vrijeme njegove/njihove upotrebe pri proizvodnji hrane."
http://www.poslovniforum.hr/zakoni/pravilnik_hrana_04.asp

"Nabrojat ću neke najvažnije postavke koje Izjava o kvantitativnim udjelima donosi kao smjernice kod sastavljanju deklaracije:
- prema općenitom shvaćanju, udio mesa u mesnom proizvodu je bitan i zato se mora označavati postotkom (%) u deklaraciji (...)
To znači da se sada novim Pravilnikom definira
što sadrži deklaracija (naziv proizvoda, popis sastojaka, količina ili kategorija sastojaka, (...)
Čitajući pažljivo ove Priloge Pravilnika, razumljivo je zašto se novim načinom deklariranja predviđa da se količina sastojaka ili kategorije mora na deklaraciji izražavati kao postotak (%) ..."
http://hrcak.srce.hr/file/35710
Selected response from:

Kristina Kolic
Croatia
Grading comment
Pošto ne mogu objema dati bodove, dajem Kristini jer je dala iscrpno objašnjenje!
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
4Količina sastojaka / Izjava o količini sastojaka / Izjava o kvantitativnom udjelu sastojaka
Kristina Kolic
3QUID pravilnik Quantitative Ingredients DeclarationTanja Kolman


Discussion entries: 1





  

Answers


13 mins   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5
QUID pravilnik Quantitative Ingredients Declaration


Explanation:
Nisam sigurna, ali kako se riječ o hrani, moglo bi se raditi o ovom pravilniku.


    Reference: http://www.wiberg.eu/lebensmittelproduktion/service/lebensmi...
Tanja Kolman
Native speaker of: Native in CroatianCroatian
Notes to answerer
Asker: Hvala, Tanja!


58 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
Quid - Quantitative Ingredients Declaration
Količina sastojaka / Izjava o količini sastojaka / Izjava o kvantitativnom udjelu sastojaka


Explanation:
Ne znam koji je širi kontekst te zbog toga predlažem oba rješenja, s tim da bi "izjava o količini sastojaka" više odgovarala našim pravilnicima i naročito ako se radi o tekstu deklaracije nekog proizvoda onda bih tu stavila "Količina sastojaka", dok "izjava o kvantitativnom udjelu sastojaka" bi bila više opisna i odgovarala nekom tekstu u kojemu se opisuje regulativa.

"QUID (Quantitative Ingredient Declaration)
(...)
The quantity should be expressed as a percentage (%)"
http://www.hants.gov.uk/regulatory/tradingstandards/quid.htm...

"A QUID declaration shows the percentage of an ingredient or category of ingredients in a product. Such a declaration enables a consumer to make a more informed choice from similar products."
http://tradingstandards.org.uk/Guidance/Guidance files/FOOD/...

Iz hrvatskog pravilnika o hrani:
"Članak 6. - Deklaracija zapakirane hrane mora sadržavati sljedeće podatke:
1. naziv hrane pod kojim se hrana prodaje (u daljnjem tekstu: naziv hrane);
2. popis sastojaka;
3. količinu određenih sastojaka ili kategoriju sastojaka;"
(...)
Članak 25. - Količina sastojka ili kategorije sastojaka iz članka 24. ovoga Pravilnika mora biti izražena kao postotak (%) i mora odgovarati količini sastojka ili kategorije sastojaka u vrijeme njegove/njihove upotrebe pri proizvodnji hrane."
http://www.poslovniforum.hr/zakoni/pravilnik_hrana_04.asp

"Nabrojat ću neke najvažnije postavke koje Izjava o kvantitativnim udjelima donosi kao smjernice kod sastavljanju deklaracije:
- prema općenitom shvaćanju, udio mesa u mesnom proizvodu je bitan i zato se mora označavati postotkom (%) u deklaraciji (...)
To znači da se sada novim Pravilnikom definira
što sadrži deklaracija (naziv proizvoda, popis sastojaka, količina ili kategorija sastojaka, (...)
Čitajući pažljivo ove Priloge Pravilnika, razumljivo je zašto se novim načinom deklariranja predviđa da se količina sastojaka ili kategorije mora na deklaraciji izražavati kao postotak (%) ..."
http://hrcak.srce.hr/file/35710

Kristina Kolic
Croatia
Works in field
Native speaker of: Native in CroatianCroatian
PRO pts in category: 4
Grading comment
Pošto ne mogu objema dati bodove, dajem Kristini jer je dala iscrpno objašnjenje!
Notes to answerer
Asker: Hvala, Kristina!