KudoZ home » German to Croatian » Finance (general)

Ein-Frauen-Betrieb

Croatian translation: poduzeće sa jednom zaposlenom


GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
German term or phrase:Ein-Frauen-Betrieb
Croatian translation:poduzeće sa jednom zaposlenom
Entered by: sazo

19:26 Aug 25, 2008
German to Croatian translations [PRO]
Bus/Financial - Finance (general)
German term or phrase: Ein-Frauen-Betrieb
Imamo li mi neki odgovarajući termin?
sazo
Croatia
poduzeće sa jednom zaposlenom
Explanation:
Koliko vidim to je prilično uobičajen izraz:
http://www.rsrmotorsport.com/hr/podjetje.php
http://www.poslovni.hr/23591.aspx
Selected response from:

Neven Luetic
Germany
Grading comment
Hvala.
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
4poduzeće sa jednom zaposlenomNeven Luetic
3poduzeće koje je u vlasništvu i zapošljava jednu ženu
Nina M Pelikan


Discussion entries: 1





  

Answers


22 mins   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5
poduzeće koje je u vlasništvu i zapošljava jednu ženu


Explanation:
rekla bih opisno

Nina M Pelikan
Croatia
Works in field
Native speaker of: Native in CroatianCroatian
PRO pts in category: 6

1 day1 hr   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
poduzeće sa jednom zaposlenom


Explanation:
Koliko vidim to je prilično uobičajen izraz:
http://www.rsrmotorsport.com/hr/podjetje.php
http://www.poslovni.hr/23591.aspx


Neven Luetic
Germany
Works in field
Native speaker of: Native in GermanGerman, Native in CroatianCroatian
PRO pts in category: 19
Grading comment
Hvala.