KudoZ home » German to Croatian » Finance (general)

Abstattungskredit

Croatian translation: kredit s obročnom otplatom


16:59 Dec 7, 2010
German to Croatian translations [PRO]
Bus/Financial - Finance (general) / Cesijski ugovor
German term or phrase: Abstattungskredit
Dem Kreditnehmer wurde mit Abstattungskreditvertrag ein Kredit im Betrag von x gewährt.
Darko Sorak
Croatia
Croatian translation:kredit s obročnom otplatom
Explanation:
"Abstattungskredit
Ein Kredit, der nur einmal ausgenutzt werden kann und danach in Raten (meist monatlich, vierteljährlich oder halbjährlich) zurückzuzahlen ist. Üblicherweise zur Finanzierung von Investitionen. Im Gegensatz dazu siehe Kontokorrentkredit. "
http://www.awsg.at/portal/cCardDatabase.php?dgn=29&dse=28&ds...


LEO
term loan facility [finan.] der Abstattungskredit

Selected response from:

Vesna Zivcic
Grading comment
Hvala !
3 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
3kredit s obročnom otplatom
Vesna Zivcic
3kredit u ratama
Tatjana Kovačec


  

Answers


4 hrs   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5
kredit u ratama


Explanation:
Nisam sigurna da postoji bolji izraz. prema objašnjenjima radi se o običnom privatnom kreditu s otplatom u ratama.

www.finanz-lexikon.de/abstattungskredit_814.html
www.finanz-blog.at/.../abstattungskredit/498.html
Ein Abstattungskredit ist eine andere Bezeichnung für einen Ratenkredit....
www.kredite.de/.../abstattungskredit
..to je privatni kredit s jednokratnom isplatom te otplatom u ratama..
Međutim mislim da to ovdje nije potrebno previše ulaziti u objašnjenje jer je Kreditnehmer pretpostavljam osoba imenom i prezimenom (privatna, ne tvrtka), eventualno da mu je odobren kredit s oplatom u ratama..

Tatjana Kovačec
Croatia
Works in field
Native speaker of: Native in CroatianCroatian
PRO pts in category: 76

14 hrs   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5
kredit s obročnom otplatom


Explanation:
"Abstattungskredit
Ein Kredit, der nur einmal ausgenutzt werden kann und danach in Raten (meist monatlich, vierteljährlich oder halbjährlich) zurückzuzahlen ist. Üblicherweise zur Finanzierung von Investitionen. Im Gegensatz dazu siehe Kontokorrentkredit. "
http://www.awsg.at/portal/cCardDatabase.php?dgn=29&dse=28&ds...


LEO
term loan facility [finan.] der Abstattungskredit



Vesna Zivcic
Works in field
Native speaker of: Croatian
PRO pts in category: 11
Grading comment
Hvala !