KudoZ home » German to Croatian » Law (general)

Erbberufung

Croatian translation: pravo stjecanja nasljednog prava


GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
German term or phrase:Erbberufung
Croatian translation:pravo stjecanja nasljednog prava
Entered by: Dubravka Hrastovec

17:28 Feb 23, 2008
German to Croatian translations [PRO]
Law/Patents - Law (general) / Nachlasssache
German term or phrase: Erbberufung
U rečenici:
Ausschlagungsfrist - 6 Wochen ab Kenntnis der Erbberufung
Dakle, radi se o roku unutar kojega nasljednici mogu iskoristiti svoje pravo na nasljeđivanje. U hrv. Zakonu o nasljeđivanju ne nalazim ništa slično.
Dubravka Hrastovec
Croatia
ovlaštenje na stjecanje nasljednog prava
Explanation:
Einige Erben können je nach Vorhandensein bestimmter anderer Erben mal als Quotenerben und mal als Resterben zur Erbfolge berufen sein

www.karimi-ratgeber.de/detail.php?PID=3&DID=39 - 14k -
Meni to zvuči kao da se mogu ovlastiti na stjecanje nasljednog prava, mogu se berufen werden...
Ovo je samo prijedlog, ne znam da li je točno
Selected response from:

Tatjana Kovačec
Croatia
Grading comment
S pravnog stajališta, tvoj je prijedlog točan. Jedino što sam u prijevodu ipak iskoristila nešto drukčiju, mada na prvi pogled nezgrapnu sintagmu. Hvala!
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
3ovlaštenje na stjecanje nasljednog prava
Tatjana Kovačec
3konzumiranje prava na nasljedstvo
VIVA VOCE Ltd.


Discussion entries: 2





  

Answers


1 hr   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5
konzumiranje prava na nasljedstvo


Explanation:
iskoristiti svoja nasljedna prava

VIVA VOCE Ltd.
Croatia
Native speaker of: Croatian

18 hrs   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5
ovlaštenje na stjecanje nasljednog prava


Explanation:
Einige Erben können je nach Vorhandensein bestimmter anderer Erben mal als Quotenerben und mal als Resterben zur Erbfolge berufen sein

www.karimi-ratgeber.de/detail.php?PID=3&DID=39 - 14k -
Meni to zvuči kao da se mogu ovlastiti na stjecanje nasljednog prava, mogu se berufen werden...
Ovo je samo prijedlog, ne znam da li je točno

Tatjana Kovačec
Croatia
Specializes in field
Native speaker of: Native in CroatianCroatian
PRO pts in category: 59
Grading comment
S pravnog stajališta, tvoj je prijedlog točan. Jedino što sam u prijevodu ipak iskoristila nešto drukčiju, mada na prvi pogled nezgrapnu sintagmu. Hvala!