KudoZ home » German to Croatian » Marketing / Market Research

Surf-Hot-Spots

Croatian translation: raj za surfere


GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
German term or phrase:Surf-Hot-Spots
Croatian translation:raj za surfere
Entered by: dkalinic

05:31 Sep 7, 2011
German to Croatian translations [PRO]
Marketing - Marketing / Market Research
German term or phrase: Surf-Hot-Spots
Nach mehreren Reisen an die Surf-Hot-Spots der Erde wie Bali und Costa Rica ist das Wellenreiten fester Bestandteil seiner Freizeit.
dkalinic
raj za surfere
Explanation:
Nije baš direktan prijevod hot spota, ali osobno mi se sviđa više od "popularnog surferskog odredišta". Što bi opet bila prihvatljiva opcija.
Selected response from:

Maja Basara
Croatia
Grading comment
Hvala, Maja. Moglo bi još atraktivna mjesta za surfanje.
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
3 +3raj za surfere
Maja Basara
4atraktivna mjesta za surfovanje
Radic Vojislav


Discussion entries: 1





  

Answers


12 mins   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5 peer agreement (net): +3
raj za surfere


Explanation:
Nije baš direktan prijevod hot spota, ali osobno mi se sviđa više od "popularnog surferskog odredišta". Što bi opet bila prihvatljiva opcija.

Maja Basara
Croatia
Works in field
Native speaker of: Croatian
PRO pts in category: 4
Grading comment
Hvala, Maja. Moglo bi još atraktivna mjesta za surfanje.

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Ivana Kahle: I jedno i drugo je dobro.
2 hrs
  -> Hvala, Ivana.

agree  Ivana Zuppa-Baksa
3 hrs
  -> Hvala.

agree  Ivana Bojcic
3 hrs
  -> Hvala. :)

4 days   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
atraktivna mjesta za surfovanje


Explanation:
atraktivna mjesta za surfovanje

Hot Spot (englisch wörtlich „heiße Stelle“, sinngemäß Brennpunkt)

http://de.wikipedia.org/wiki/Hot_Spot



Radic Vojislav
Native speaker of: Native in SerbianSerbian
Notes to answerer
Asker: Vojislave, surfovanje nije hrvatska riječe pa Vaš odgovor u tom dijelu ne mogu prihvatiti. Hvala.