KudoZ home » German to Croatian » Materials (Plastics, Ceramics, etc.)

Wannenschürze

Croatian translation: obloga kade


23:57 Dec 13, 2005
German to Croatian translations [PRO]
Tech/Engineering - Materials (Plastics, Ceramics, etc.)
German term or phrase: Wannenschürze
Neue Wannenschürze für das Modell...
Ana Kardum
Croatia
Croatian translation:obloga kade
Explanation:
http://www.aquaestil.hr/dopunska.html

Kade se inače oblažu pločicama, ali kutne kade se isporučuju s Wannenschürze, a to je već gotova obloga kade (koja se ne treba opločavati) i obično je u boji kade. gore na stranici piše kada se postoljem i oblogom
Selected response from:

Tatjana Kovačec
Croatia
Grading comment
Hvala
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
4 +1obloga kade
Tatjana Kovačec
3zaštitna ploča kade
Veronica Prpic Uhing


  

Answers


3 hrs   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5
Wannenschürze
zaštitna ploča kade


Explanation:
http://www.roehm.de/en/plexiglas/_download/download/gs_sw.Pa...

engl apron bathtab


Veronica Prpic Uhing
United States
Native speaker of: Croatian

7 hrs   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5 peer agreement (net): +1
Wannenschürze
obloga kade


Explanation:
http://www.aquaestil.hr/dopunska.html

Kade se inače oblažu pločicama, ali kutne kade se isporučuju s Wannenschürze, a to je već gotova obloga kade (koja se ne treba opločavati) i obično je u boji kade. gore na stranici piše kada se postoljem i oblogom


    Reference: http://www.bazeni.info/hr/print.php?chap=whirpool&cat=jacuzz...
    Reference: http://www.styleworlds.com/cgi-bin/shop/lshop.cgi?action=sho...
Tatjana Kovačec
Croatia
Works in field
Native speaker of: Native in CroatianCroatian
PRO pts in category: 24
Grading comment
Hvala

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Ivana Bjelac
1 hr